Vill veta vad klockan är!!!!!

• Thread starter Thread starter Raz
  • Start date Start date

Raz

Ute i svängarna igen!
Gick med
4 May 2004
Hoj
KTM 690 SMC -09
En enkel & dum fråga kanske??? :va

När man är ute hojar så vill jag iallafall hålla koll på tiden. (så inte frugan får fnatt :4skrika )

Har nån av er satt fast någon klocka på hojen, nån smart & smidig lösning??? :confused:

Last edited:
Spretman har en cykeldator med inbyggd klocka, annars finns det massa småklockor man kan sätta lite var man vill på t.ex. dinMC i rotebro.

Annars har lc4'an digitala instrument klocka, eller en trailtech dator kanske...

There's no end to the possibilities...

Annars så bör du ha fått ett pm' om något som händer ikväll, då kan du se några lösningar irl :)

Ha det
// Matte

Mckillen skrev:
En enkel & dum fråga kanske??? :va

När man är ute hojar så vill jag iallafall hålla koll på tiden. (så inte frugan får fnatt :4skrika )

Har nån av er satt fast någon klocka på hojen, nån smart & smidig lösning??? :confused:

Varför inte passa på att köpa nya handskar också? :tummenupp

MAGMA.jpg

www.jofama.se

Voiceless skrev:
Spretman har en cykeldator med inbyggd klocka, annars finns det massa småklockor man kan sätta lite var man vill på t.ex. dinMC i rotebro.

Annars har lc4'an digitala instrument klocka, eller en trailtech dator kanske...

There's no end to the possibilities...

Annars så bör du ha fått ett pm' om något som händer ikväll, då kan du se några lösningar irl :)

Ha det
// Matte

Tack för tipsen!! Inga pm har jag fått??

Mckillen skrev:
Hahaha vilken handske :lol

Vaddårå!!??? :va

Jag har sådana handskar, köpte dem på Bike Weekend i helgen...

Skitsköna....Däremot har jag ingen klocka, får nog ta och täppa igen rutan där klockan skall synas med något annat. :)

Inget fel på handsken alls, var bara en rolig funktion med klocka :D

Mckillen skrev:
Inget fel på handsken alls, var bara en rolig funktion med klocka :D

men i mina så ingick inte klockan, utan den är gjord så att det är ett runt plast... tjofres.... insydd i handsken så att man ska kunna se klockan man har på armen igenom plasten.

Provade bara vänster handsken när jag köpte den och vart lite förvånad när jag fick på mig höger och upptäckte detta.

Lotta skrev:
men i mina så ingick inte klockan, utan den är gjord så att det är ett runt plast... tjofres.... insydd i handsken så att man ska kunna se klockan man har på armen igenom plasten.

Provade bara vänster handsken när jag köpte den och vart lite förvånad när jag fick på mig höger och upptäckte detta.

Öhm, det är väl vänsterhandsken som har klock-"tjofreset" (bra ord) :D
Som vanligt med tjejer och höger-vänster (kommer nog åka på däng nu...) :7peta
;-)

electronaut skrev:
Röd strumpa: höger. Grön strumpa, vänster. Eller var det tvärt om? :3freak

Köp en billig "sportklocka" med kardborreband, brukar finnas till barn på allamöjliga affärer.... :tummenupp

Glöm klockan du har allt att vinna på att uppfostra damen istället. Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning. :D

Nightwish skrev:
Öhm, det är väl vänsterhandsken som har klock-"tjofreset" (bra ord) :D
Som vanligt med tjejer och höger-vänster (kommer nog åka på däng nu...) :7peta
;-)

Öhh....fan också!! :rodnar

Det har du rätt i ...... VI eller åtminstone Jag har så´na jäkla problems med höger och vänster, säger alltid fel håll när jag ska förklara vägen för någon stackare..... :). Har hört att det är en tjej grej jag med.

electronaut skrev:
Röd strumpa: höger. Grön strumpa, vänster. Eller var det tvärt om? :3freak

Vilken tur att jag har dessa handskar nu då.... plast tjofres VÄNSTER....
och andra höger.... :tummenupp

von reisen skrev:
Glöm klockan du har allt att vinna på att uppfostra damen istället. Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning. :D

Öhh vaadåå, nu vart jag mer nyfiken :va
("Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning".)

Mckillen skrev:
Öhh vaadåå, nu vart jag mer nyfiken :va
("Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning".)
Det lät som du var tvungen att ha björnkoll på tiden för att inte frun skulle bli arg. Har själv fått frågan av regeringen hur dags jag kommer hem. Börjar det regna så tar det 5 minuter annars tar det en hel eller en halv dag. Men du får gärna köra efter klockan om det passar dig. :tummenupp

69-7848.jpg

låter som att vi lever i samma verklighet, tanten blir åxå sur på mig när jag inte håller tiden :D

sån hade jag på min xr650r, på locket till oljan(till frambromsen)
fungerar skitbra. håller i alla väder, finns på www.touring.se kostar 348 tror jag

Tack för tipsen, nu skall jag ut o leta :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT