Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mckillen skrev:En enkel & dum fråga kanske???![]()
När man är ute hojar så vill jag iallafall hålla koll på tiden. (så inte frugan får fnatt)
Har nån av er satt fast någon klocka på hojen, nån smart & smidig lösning???![]()
Voiceless skrev:Spretman har en cykeldator med inbyggd klocka, annars finns det massa småklockor man kan sätta lite var man vill på t.ex. dinMC i rotebro.
Annars har lc4'an digitala instrument klocka, eller en trailtech dator kanske...
There's no end to the possibilities...
Annars så bör du ha fått ett pm' om något som händer ikväll, då kan du se några lösningar irl
Ha det
// Matte
McB skrev:
Mckillen skrev:Tack för tipsen!! Inga pm har jag fått??
Mckillen skrev:Hahaha vilken handske![]()
Mckillen skrev:Inget fel på handsken alls, var bara en rolig funktion med klocka![]()
Lotta skrev:men i mina så ingick inte klockan, utan den är gjord så att det är ett runt plast... tjofres.... insydd i handsken så att man ska kunna se klockan man har på armen igenom plasten.
Provade bara vänster handsken när jag köpte den och vart lite förvånad när jag fick på mig höger och upptäckte detta.
electronaut skrev:Röd strumpa: höger. Grön strumpa, vänster. Eller var det tvärt om?![]()
Nightwish skrev:Öhm, det är väl vänsterhandsken som har klock-"tjofreset" (bra ord)![]()
Som vanligt med tjejer och höger-vänster (kommer nog åka på däng nu...)
;-)
electronaut skrev:Röd strumpa: höger. Grön strumpa, vänster. Eller var det tvärt om?![]()
von reisen skrev:Glöm klockan du har allt att vinna på att uppfostra damen istället. Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning.![]()
Det lät som du var tvungen att ha björnkoll på tiden för att inte frun skulle bli arg. Har själv fått frågan av regeringen hur dags jag kommer hem. Börjar det regna så tar det 5 minuter annars tar det en hel eller en halv dag. Men du får gärna köra efter klockan om det passar dig.Mckillen skrev:Öhh vaadåå, nu vart jag mer nyfiken![]()
("Jag kör hel eller halv dag, det är max vad jag kan lämna som upplysning".)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |