Vill tacka Södertörnspolisen för ett gott samarbete sommaren 2011.

Try

Snabb tysk!
Gick med
16 May 2011
Hoj
BMW S1000RR -15
Vill bara säga tack till alla härliga människor på Södertörnspolisen som förgyller våran tillvaro när vi är ute och gasar. Utan er så skulle det vara tråkigt att bomba Nynäsvägen, Lisma, Bulten mm. Ni bangar aldrig på ett race även om ni inte alltid hänger med. Syns sommarn 2012 :)

Har du redan gett upp? Ingen kommer ihåg en fegis: D :banana

Nej det har jag verkligen inte :) Kommer nog köra tills första halkan kommer. Men de flesta har fegat ur har jag märkt! Var på Rosenhill igår och det var 2 st hojar. Var en trevlig Saab 9-5 civilare som låg i 70 km/t framför mig på bulten, hade legat bakom honom ända från Västerhaninge så jag tröttnade och körde om honom på en raka och drog på, han försökte hänga på men han gick bet på det. Sen vände jag vid stopp-plikten och körde tillbaka och precis innan jag mötte honom så drog jag upp hojen på slangen. Måste ju förgyllar deras arbetspass med :) Ha en fin dag pojkar&flickor.

:yoparty

Last edited:
Nej det har jag verkligen inte :) Kommer nog köra tills första halkan kommer. Men de flesta har fegat ur har jag märkt! Var på Rosenhill igår och det var 2 st hojar. Var en trevlig Saab 9-5 civilare som låg i 70 km/t framför mig på bulten, hade legat bakom honom ända från Västerhaninge så jag tröttnade och körde om honom på en raka och drog på, han försökte hänga på men han gick bet på det. Sen vände jag vid stopp-plikten och körde tillbaka och precis innan jag mötte honom så drog jag upp hojen på slangen. Måste ju förgyllar deras arbetspass med :) Ha en fin dag pojkar&flickor.

:yoparty

.......

Bifogat

• wow-thats-really-interesting.jpg
    wow-thats-really-interesting.jpg
    25.9 KB · Visningar: 80

^^ Humor... Tror att tråden ska ligga i humordelen. Var väl lite sarkastisk mot tråden "När jag drog snuten". jaja, svårt att få fram rätt tonläge på internet. Ha en trevlig kväll pojkar, gubbar och flickor.

Last edited:
närmare sanningen var väl: "Var en trevlig Saab 9-5 civilare som låg i 70 km/t framför mig på bulten, hade legat bakom honom ända från Västerhaninge, så sänker den jäveln farten till 55km/h, och eftersom jag inte vågade åka om honom med risk för att få snutjag så fick jag snällt ligga bakom honom hela vägen ner till rosenhill :("

:D:D

närmare sanningen var väl: "Var en trevlig Saab 9-5 civilare som låg i 70 km/t framför mig på bulten, hade legat bakom honom ända från Västerhaninge, så sänker den jäveln farten till 55km/h, och eftersom jag inte vågade åka om honom med risk för att få snutjag så fick jag snällt ligga bakom honom hela vägen ner till rosenhill :("

:D:D

:) Du har svikit oss och köpt sporthoj Micke. Har du lärt dig slanga än? Vi får ta jordbrorakan någon kväll.

mjae... måste tänka på kopplingen o packboxarna vettu :D för nöja mig med att åka runt o torrgasa istället.

Trodde du köpte en ny! Då har man garanti ;)

Ny? e du galen människa.. jag är målare till yrket. inte nån itsnubbe som tjänar deg som ogräs.

p.s har väl nån form av garanti iaf(vill jag gärna tro). den är ju trots allt bara tre år.

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti