Vill se lite fåniga muskelbilder:D

Status
Ej öppen för fler svar.
Bikerbitch skrev:
Ärsch, min skalle är ju inte alltför extrem. Visst tusan är den en del på kroppen. Men, ja ärsch, ni förstår ju så bra vad jag menar.

Huruvida folk lägger upp bilder på sina bröst, rumpor, magar eller någonting annat i den stilen får stå för dom. Man har ju sina föraningar om varför dom gör det.. :rolleyes: men men det finns roligare saker att bry sig om.

Var finns alla dessa damer på SH??
lovesmiley076.gif

Hunter skrev:
Först ut med en bild på mig då!!

Du måste byta avatartext du kommer aldrig att få tjej om tjejen får välja det e grottstuket som gäller för dig!

Bikerbitch skrev:
Om trenden bland damerna fortsätter att lägga upp en bild på en kroppsdel som avatar så kommer det nog bli så framöver :näsblod

Kroppsdelar är fint... :D

Beror ju helt å hållet på vems delar man ser... :confused:

morlock skrev:
Kanskr är bättre än en SNUSDOSA! :4skrika , försöker faktiskt sluta :3freak

hehe... Välkommen i klubben! Har lagt av jag med! Jag liknar det vid munkarnas gissel! Ett karraktärstest! ...sen är det lite smygreklam för en blinkers osså som förhoppningsvis komme rfinnas för försäljning!

Bikerbitch skrev:
Vad är det som ligger på snusdosan egentligen?

Det är en prototyp av en miniblinkers som en kompis håller på att ta fram som jag ev. ska hjälpa honom sälja i vår.. Fördelen med den är att man slipper borra en massa gigantiska hål i kåpan...

Kevorkian skrev:
Jag funtar på och lägga upp en bild på min piercade navel. Jag har den uppe på lunar, men det kanske inte är lika uppskattat här eller? :va
Tycker vi riktiga män kan visa lite mer kött. :gnissla :D

Det är säkerligen uppskattat. Men ni verkar inte ha ett lika stort behov av att bli bekräftade genom att lägga upp bilder med hud eller väl vald kroppsdel på ett motorcykelforum. Så jag tycker vi kan stanna på det stadiet. Hellre snygga posörbilder med skinnställ på :tummenupp

@korvgubbe: Ah då är jag med. Är det sån där självhäftande tejp på baksidan eller? :-)

Bikerbitch skrev:
@korvgubbe: Ah då är jag med. Är det sån där självhäftande tejp på baksidan eller? :-)

Njae, riktigt så enkelt är det inte. Du måste ju ändå få sladdarna genom kåpan så ett hål kommer behövas men det behöver bara vara ca 10mm i diameter... Många andra minblinkers behöver minst dubbelt så stora hål vilket gör att man måste våldföra sig en hel del...

korvgubbe skrev:
Njae, riktigt så enkelt är det inte. Du måste ju ändå få sladdarna genom kåpan så ett hål kommer behövas men det behöver bara vara ca 10mm i diameter... Många andra minblinkers behöver minst dubbelt så stora hål vilket gör att man måste våldföra sig en hel del...

Låter jättesmidigt! Hoppas det går bra för er! Fick upp en ide om eventuell reklam för dom där blinkersena, som givetvis innefattar tjejer och hud :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
Det är säkerligen uppskattat. Men ni verkar inte ha ett lika stort behov av att bli bekräftade genom att lägga upp bilder med hud eller väl vald kroppsdel på ett motorcykelforum. Så jag tycker vi kan stanna på det stadiet. Hellre snygga posörbilder med skinnställ på :tummenupp

Deal!

fånig bild ville du ha ja...vassego :tuttar

Bifogat

• elivs05.jpg
    elivs05.jpg
    46.5 KB · Visningar: 94
Jag har lite sköna muskelbilder men vill inte lägga upp dom här. Det kan bli sånt spammande i PM-lådan. :tuttar

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey