watson
Orka vara tvärtom
Bikerbitch skrev:....men men det finns roligare saker att bry sig om.
Fan Jannica!! Du lägger ju upp bollarna så fint för mej!! Jag ska inte smasha in den här, för jag är nämligen snäll idag!!

/FW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:....men men det finns roligare saker att bry sig om.
Välj snuset för fan. Tjejer är ändå dyrare..morlock skrev:Kanskr är bättre än en SNUSDOSA!, försöker faktiskt sluta
![]()
watson skrev:Fan Jannica!! Du lägger ju upp bollarna så fint för mej!! Jag ska inte smasha in den här, för jag är nämligen snäll idag!!
![]()
/FW
Bikerbitch skrev:Ärsch, min skalle är ju inte alltför extrem. Visst tusan är den en del på kroppen. Men, ja ärsch, ni förstår ju så bra vad jag menar.
Huruvida folk lägger upp bilder på sina bröst, rumpor, magar eller någonting annat i den stilen får stå för dom. Man har ju sina föraningar om varför dom gör det..men men det finns roligare saker att bry sig om.
Dom kommer och går och vissa består.. var exakt vet jag inte. vet bara att det finns såna avatarer.Pinky skrev:Var finns alla dessa damer på SH??![]()
watson skrev:@Jannica: Du menar alltså att ditt huvud är en protes, no?!![]()
Hunter skrev:Först ut med en bild på mig då!!
Bikerbitch skrev:Om trenden bland damerna fortsätter att lägga upp en bild på en kroppsdel som avatar så kommer det nog bli så framöver![]()
HAHAHAHABlondie skrev:Du måste byta avatartext du kommer aldrig att få tjej om tjejen får välja det e grottstuket som gäller för dig!
morlock skrev:Kanskr är bättre än en SNUSDOSA!, försöker faktiskt sluta
![]()
Bikerbitch skrev:Vad är det som ligger på snusdosan egentligen?
Kevorkian skrev:Jag funtar på och lägga upp en bild på min piercade navel. Jag har den uppe på lunar, men det kanske inte är lika uppskattat här eller?
Tycker vi riktiga män kan visa lite mer kött.![]()
![]()
Bikerbitch skrev:@korvgubbe: Ah då är jag med. Är det sån där självhäftande tejp på baksidan eller?![]()
korvgubbe skrev:Njae, riktigt så enkelt är det inte. Du måste ju ändå få sladdarna genom kåpan så ett hål kommer behövas men det behöver bara vara ca 10mm i diameter... Många andra minblinkers behöver minst dubbelt så stora hål vilket gör att man måste våldföra sig en hel del...
Bikerbitch skrev:Det är säkerligen uppskattat. Men ni verkar inte ha ett lika stort behov av att bli bekräftade genom att lägga upp bilder med hud eller väl vald kroppsdel på ett motorcykelforum. Så jag tycker vi kan stanna på det stadiet. Hellre snygga posörbilder med skinnställ på![]()
Bikerbitch skrev:som givetvis innefattar tjejer och hud![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |