Vill se brudar på hoj!!

  • Thread starter Thread starter janoshki-jonaz
  • Start date Start date
Hoj intresset sitter i blodet..... annars gå in och titta på min bild....(killar - jag e påklädd så ni behöver inte titta = jag vet vad ni vill se :tuttar )
 
mkt fin bild på den med bilen*asg*
TACK ni som fattade va jag menade..NU kanske hon fattar att ni finns...
ANG skaffa dig en anna hoj så kanske hon blir intresserad...
Kan ju bara säga det att detta e min första hoj ..nåt billigt att klota med..nästa säsong blir det förmodligen en blackbird om Snigel ska sälja sin*ler*
 
Last edited:
fan där sa du nåt..den tösen kan köra...fy fan va bra,,dessutom söt..
 
Nikita-b skrev:
Hoj intresset sitter i blodet..... annars gå in och titta på min bild....(killar - jag e påklädd så ni behöver inte titta = jag vet vad ni vill se :tuttar )


Så har du snott nåns R1? hm... duger inte kawwa vavava? :tungan
 
Ähh, skicka in tjejen hit så ska vi övertala henne!
 

Bifogat

  • DSCF0918.JPG
    DSCF0918.JPG
    104.3 KB · Visningar: 699
  • emmiktm.jpg
    emmiktm.jpg
    122.9 KB · Visningar: 1,185
  • 3liten.JPG
    3liten.JPG
    100.9 KB · Visningar: 685
den här e ganska fin :P

hojjen e fin och vad mer kan mna önska sig än det som e på :drool
 

Bifogat

  • Nice.jpg
    Nice.jpg
    50.7 KB · Visningar: 739
bivven skrev:
men hon verkar inte ha mycket till hjärna direkt.....tyvärr!

OK, antar att du känner henne eftersom du yttrar dig så. Annars tycker jag du själv verkar visa prov på avsaknad av en kroppsdel du själv nämnde... :arsele
 
Visst finns det dom som kör....men dom har väl fler intressen än bara hänga här.

/
 
Last edited:
Twin skrev:
OK, antar att du känner henne eftersom du yttrar dig så. Annars tycker jag du själv verkar visa prov på avsaknad av en kroppsdel du själv nämnde...
Antar att han syftade på hennes brist på skyddsutrustning förutom hjälm. Jag tyckte inte heller det var så smart.
 
Ninjaboy skrev:
Antar att han syftade på hennes brist på skyddsutrustning förutom hjälm


Vaddådå Peter? :va Hon hade ju åtminstone dubbla airbags :D
 
Last edited:
rozen skrev:
Så har du snott nåns R1? hm... duger inte kawwa vavava? :tungan

Jo ..... men det finns alltid bättre ... i år så ska jag ha med min digitalkamera och låna lite sexiga hojar .... å ta lite sexiga foton ... :squid
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top