Vill se bilder på liknande byggen

Ringo

-
Gick med
8 Mar 2004
Ort
Hemlös
Hoj
-
Någon länkade till denna bild (se bifogad fil) här på forumet. Tycker att den är så brutalt häftig och vill gärna se fler bilder på liknande byggen!
 

Bifogat

  • custom.jpg
    custom.jpg
    112.6 KB · Visningar: 932
ska kolla om jag hittar några fler den där hojen kommer från programmet bikerbuildoff som visas i usa vet ej om det sänds i sverige men ska kolla runt lite
 
Jaha, det är sådär en tankevurpa ser ut; Rätt fräckt resultat måste jag säga.
 
Last edited:
Måste vara kul att sitta å köra den där...

Jag ska bygga något sånt där nån gång när jag är rik å vacker, fast då ska den vara byggd så den faktiskt går åka fort på!

Snygg var den iaf :)
 
visst, men inte nu....
återkommer när det blir dax, ska skissa lite först men det blir något liknande.

Snart i ett garage nära dig!!!! :crash
 
Vet inte varför, den ser både glidig ut och sportog på samma gång... Jävligt ballt!
 
Ringo skrev:
Någon länkade till denna bild (se bifogad fil) här på forumet. Tycker att den är så brutalt häftig och vill gärna se fler bilder på liknande byggen!
Vad skall man ha den till??

Duger knappast att långköra med den, för att snacka om köra kurvorgier, el på sämre vägar, en "skithoj" nej enbart "bling-bling" förbi korvmojen i sakta mak..
 
Den är säkert roligare än många andra customs, och den är enligt mig ruggigt cool :ätapiller

jag gillar denna också
XR-1200lr.jpg
 
Ludde-man skrev:
ska kolla om jag hittar några fler den där hojen kommer från programmet bikerbuildoff som visas i usa vet ej om det sänds i sverige men ska kolla runt lite

Tackar! :tummenupp Har inte hunnit kolla igenom deras hemsida än, men om man har tur kanske den finns med någonstans: http://dsc.discovery.com/fansites/bike/slideshows/slideshows.html

Ännu en bekräftelse på att Discovery Channel är ett måste i tv-utbudet..
 
NoicE skrev:
Den är säkert roligare än många andra customs, och den är enligt mig ruggigt cool :ätapiller

jag gillar denna också
XR-1200lr.jpg
Jäkligt cool, gillar nyare hojar i oldshool dirttrackutseende
 
Ringo skrev:
Någon länkade till denna bild (se bifogad fil) här på forumet. Tycker att den är så brutalt häftig och vill gärna se fler bilder på liknande byggen!

Snygg som fan.. Lycka till att hitta en plats attt sätta reg plåten.... :rofl
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top