Vill presentera mig

agneman

Lowrider
Gick med
1 Jan 2005
Ort
Nybro
Hoj
Peugeot 28"
som agneman, mannen med den lilla plånboken och de stora drömmarna .

det får gå som det går helt enkelt .

kör rgr125 med mycket möda och stort besvär . en liten kul hoj som är rolig att varva med, minus för de dåliga bromsarna och att den inte är ett dugg bekväm, dessutom ful .

annars en kille från Nybro på snart 17 år, nästa torsdag, 13e Januari !
vän med mito_4_ever här på SH och har haft körkortet sen 6e Maj '04 .

det var väl en kort och fin introduktion av mig .

framtida drömmar - Husaberg 650 . (men orka byta olja så förbenat ofta)

även en mamma med Suzuki VL1500LC Intruder och en pappa med Suzuki VL1500LC Intruder, som dock ej hör hemma här på forumet !

rock on dude's och chic's :banana , and don't forget, speed limits are for pussies .
 
Grymt välkommen.. kul med 125cc.
om du tycker hojen är ful varför köppte du inte en NS för samma pengar.. :hihi .
Man ska ha kärlek även för de äldre hojarna. dom kan bli riktigt hotta. :tummenupp
Det finns mycket inspiration att hämta här på forumet. själv håller man också på att göra om sin hoj. det behöver inte vara dyrt.. mest roligt faktiskt. och dom kan som sagt bli riktigt snygga..

Tillbaka till ämnet som sagt.. varmt välkommen igen. hoppas du kommer trivas här med oss i denna stora familj. :)
 
Välkommen!

fan rg125 var man riktigt sugen på när man var 16 bast! är ju bara plast som är fult o de går ju o byta om man har lite talang och pengar!

Tycker du ska vara nöjd o stolt över bågen din, trots allt inte alla 16/17 åringar som har råd med 125a!

rock on :yoparty
 
TJENA!! Jag tror jag såg dej i sommras i nybro vid donken!! jag och fasan skulle slagga i Nybro hos syrran! välkommen in i värmen föresten!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top