Vill ni spela counter strike?

Det var ju år och dag sen man spelade 1.6, kändes lite föråldrat faktiskt men kan nog bli rätt kul när det är lite mer folk.

Empa skrev:
2633874 Det var ju år och dag sen man spelade 1.6, kändes lite föråldrat faktiskt men kan nog bli rätt kul när det är lite mer folk.
jappp, blir det nog, spela ikväll igen? klockan 20? får se till o bli mer folk då :)

jag är på! Kan vi ändra map till en aim bana om vi är lite folk eller är det bara admin som kan göre det?

gunny5 skrev:
2634087 jag är på! Kan vi ändra map till en aim bana om vi är lite folk eller är det bara admin som kan göre det?

Jag kan tyvärr inte vara med, jobbar ikväll.
Serverägaren måste för det första lägga in banan på servern innan den kan spelas.

fishbone skrev:
2634036 jappp, blir det nog, spela ikväll igen? klockan 20? får se till o bli mer folk då :)

Kl 20 passar...
Jag kommer ihåg att jag gillade cs_siege väldigt mycket, kan inte admin lägga in den :)

MikkE skrev:
2632104 Gammal lirare på gamla tiden här på det äldre sporthoj så lirade man en del. Har dock lagt det åt sidan nu. Om jag skulle komma tillbaka skulle inte ni orka med mig. Jag bara pratar i micen.. Värre blir det med NisseJärnet också..

:tummenupp
Äh skitsnack, låter ungefär som: jag skulle aldrig kunna köra sporthoj, jag skulle köra ihjäl mig direkt

Jag vill också vara med, måste bara fixa 1.6:an, för det funkar inte med gamla halflife nyckeln längre va?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg