Vill ni inte köra denna bana?

• Thread starter Thread starter HW
  • Start date Start date

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Såhär kommer LMS supermoto-bana se ut 2007. Det blir en asfalterad chikan på raksträckan med lite höjdskillnad och annat kul. Efter det blir det vanliga bergskurvan, in i rondellen och massa svängar där.

Enda haken är att det är så förbaskat svårt att få fram folk som kan hjälpa till att arrangera något. Jag behöver ca 5 personer som är beredda att offra lite fritid före, under och efter ev. arrangemang.
Har jag en lista kan jag jobba vidare. Annars blir det nog bara träningar i "kungko":s regi.

Bild:
sviestad-ombyggnad-liten.jpg

Edit: Det röda är gamla sträckningen med 2 olika alternativ beroende på om det fanns depåplats eller inte.

WOW...... Tänk få åka tävling på den banan...... Ser ju guld ut sådär på bilden. Hoppas verkligen några har tid att hjälpa till.....
Hur gick det för tjejerna föresten?

Efter lite snack med Jörgen Huvell på mässan i helgen så har han nästan övertalat mig att fortsätta att vara ansvarig för Supermoto i LMS.

Förutsatt, som HW säger ovan, att det finns folk som ställer upp och hjälper till....
Vi får se vad som händer....

/Sara

Det skulle innebära ca 2000m / varv och tider runt 2min. Ett race bör inte vara kortare än 10 varv... orkar ni?

/HW

Efter lite snack med Jörgen Huvell på mässan i helgen så har han nästan övertalat mig att fortsätta att vara ansvarig för Supermoto i LMS.

Förutsatt, som HW säger ovan, att det finns folk som ställer upp och hjälper till....
Vi får se vad som händer....

/Sara

Sara vi bugar och bockar om du tar på dig det igen!!!

Banan ser häftig ut . Hoppas verkligen att ni kan arrangera SM i Linköping i år och flera år framöver .

Vi förare ( gäller absolut mig ) måste se till att komma på era kvällsträningar för supermoto .

Förhoppningsvis tror jag att många Teknis-förare kommer .

Den banan kommer bli hur skoj som helst! Tyvärr kan jag inte lova att jag kan hjälpa till eftersom jag jobbar mer än jag pallar på jobbet men jag absolut försöka komma loss så jag åtminstonde kan hjälpa till någon gång med att bygga bana!

Underbart om du ställer upp i år igen Sara:tummenupp Vi är många som kommer vara dig evigt tacksam:Bugar

nä fyfan, den vill vi inte köra ;) :rolleyes:

*Edit, hade iofs varit kul att få sträcka ut aprilian :näsblod

Det är svårt med kartor och skalor osv men jag tror det blir mindre "sträcka ut" nu än förra året....den som lever får se!

/HW

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...