Vill man möta GR på vägen?

• Thread starter Thread starter Jimmy
  • Start date Start date
Intressant med responsen.
Min avsikt är inte att ge pekpinnar utan mer undersöka om jag är ensam på forumet om min uppfattning. Trevligt att se att det finns några iaf som inte dyrkar Team GR för filerna utan höjer blicken utanför sitt eget visir och kan visa civilkurage.

Personligen tycker jag att det är helt fel & idioti att utsätta andra trafikanter för den uppenbara faran, och sen sälja filmen så andra mindre begåvade bågeförare tar efter och kör åt helvete..

O andra sidan är det jävligt kul att kolla på, har sett filmen ett antal ggr.... :rodnar dubbelmoral? .. Jag?

säga vad man vill men liiiite roligt fanns det på filmen
när han kom på cykeln :fakta :D

Jimmy skrev:
Ghostrider!
Jag hoppas att ni inte kommer ha ihjäl/skada er själva eller tredje part och om ni gör, se då till att filma även i häktet eller sjukhuset/kyrkogården så att övriga omogna människor får se de potentiella följderna av ert agerande!!! :notme
MAO håll er till avspärrade områden och lek bäst ni vill!

/den som inte köper er film

Klart som fan man vill möta spöket på vägen!!! ... hehe... så kan man ju skryta för barn barnen ... dvs, OM man överlever dessa ständiga nära döden uplevelser med plast raketen .. ! :bow

Jag ska köra Hbg - Sthlm under 3 timmar. Det ska filmas :)
Bra film det kommer bli........ :rolleyes:

750RR

Swedish Viper skrev:
Visst, köra i 300 km/h bland opålitliga bilförare är ju en baggis.... not :fakta
Hade han i stället kört på bana så hade det ju funnits förare av samma skrot och korn som vet vad som krävs.

Kan bara hålla med! Om det där jäkla spöket hade vågat visa sig på en riktig bana så skulle jag visa honom var skåpet skall stå!!!!

Fy fasen vad smisk han skulle få, jag har studerat hans teknik och kommit fram till att han egentligen är helt kass på att köra! Hans kurvteknik är brottsligt undermålig och han hade åkt av i första böjen på t.ex. falkenbergsbanan! Tro mig!

Nä köra fort rakt fram kan vilken idiot som helst göra!

:squid

Om han sålde den där blysläden och skaffade en Ninja Kawa så sänkte han tiden med hälften.

XENOMORF skrev:
Kan bara hålla med! Om det där jäkla spöket hade vågat visa sig på en riktig bana så skulle jag visa honom var skåpet skall stå!!!!

Fy fasen vad smisk han skulle få, jag har studerat hans teknik och kommit fram till att han egentligen är helt kass på att köra! Hans kurvteknik är brottsligt undermålig och han hade åkt av i första böjen på t.ex. falkenbergsbanan! Tro mig!

Köra av i första böjen på Falken kan ju vilken idiot som helst....Muahahahaha
Du lär aldrig få se GR på räcerbanan, han får ingen Licens av Svemo :fakta

GSXR1100R skrev:
Köra av i första böjen på Falken kan ju vilken idiot som helst....Muahahahaha
Du lär aldrig få se GR på räcerbanan, han får ingen Licens av Svemo :fakta
Avdelningen "häckla den som inte kan försvara sej"? :D

R400 skrev:
Yep. Here we go again...

Snälla alla: Läs m:ets inlägg ovan, för så blir det! Folk blir arga och i slutändan har ingen bytt åsikt i ala fall.

Peace.

Mkt att bli arg och hetsa upp sig över egentligen :rolleyes: :cool:
Alla människor tycker väl olika.
Alla här inne vet säkerligen inte om att tråden vart uppe förut heller.. :o
De som blir irriterade över att den är uppe igen.. kan ju låta bli att skriva eller läsa i den, så slipper de högt blodtryck :tummenupp
Personligen tycker jag att andra får ha sina åsikter lixom jag själv får ha mina :)

Tinatjejen skrev:
Mkt att bli arg och hetsa upp sig över egentligen :rolleyes: :cool:
Alla människor tycker väl olika.
Personligen tycker jag att andra får ha sina åsikter lixom jag själv får ha mina :)

Aaahh, demokratins försvarare! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Jag är inte varken för lr emot GR:s körning men det man ser på filmen är bara rakt fram, det hade onekligen varit kul o se GR köra lite bana mot en medioker veidec/trophyförare, för DOM killarna kan köra hoj, men det är som det alltid har varit, skillnad på köra o köra!

red_ninja skrev:
Jag är inte varken för lr emot GR:s körning men det man ser på filmen är bara rakt fram, det hade onekligen varit kul o se GR köra lite bana mot en medioker veidec/trophyförare, för DOM killarna kan köra hoj, men det är som det alltid har varit, skillnad på köra o köra!

Den som lever FÅR se... Muhahaahaaaaaahaaaaaaaaaaaaa!!!

Team GR...

XENOMORF skrev:

När som, var som, så skall jag bevisa att din roadracing licens kom i ett paket med kellogs flingor... ;)

Team GR...

Team GR skrev:
När som, var som, så skall jag bevisa att din roadracing licens kom i ett paket med kellogs flingor... ;)

Team GR...

he he :)

jag skulle vilja se den tävlingen...

anar jag ett krig ?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden