vill lära mej stunta

Status
Ej öppen för fler svar.
Nämen för i helvitte du har ju en feszätaär, kan ju inte vara några problem att få upp denna på bakhjulet?

Eller är den 25kw? Då får du plocka ur strypningarna!

Att få upp min strypta rd på bakhjulet är som att få upp en kärringhonda i nedförslut med en framgaffel byggd i dubbelarmerad bly.[/QUOTE]

haha :D måste då tvinga upp den ;) nån som kört hoj länge kan det säkert :) måste ju vara lättare att ha en stark mc! så det bara är att gasa på så går han upp :)

Kan rekomendera en minicross, motorn på dom håller ruskit bra, bara tukta dag ut och dag in. En bra beggad går på ca 7 k. Hade en förrut och det tog bara några timmar till man litade på sig själv och bromsen på bakhjulet, efter det rullar det bara på. Den är grym att träna stoppies på också. Sen är de inga problem att göra om samma sak på stor hoj.

westerbrand skrev:
datan cp sig...
nej jag hittade en 200 med 18 men det duger la knapast hehe
:mad:

Jag har en Duke 620 -94 som går upp på bakhjulet om du säger till den. Den står nästan lite i vägen i garaget nu när XT:n ska få plats med. Torde vara en ganska perfekt bushoj att lära sig leka med.

Frågan är vad en sådan kan vara värd? Kan vara beredd att släppa den till ett vettigt pris iallafall... 25k? Är det för mycket?

Ja skulle tro att en såndär 150-200 kubiks är bästa träningshojen du kan ha om ja ska vara seriös för en stund. Jag vill själv ha en, kolla va jänkarna gör med sina TTR 125 som det där är kopior på.

BjörnL skrev:
Jag har en Duke 620 -94 som går upp på bakhjulet om du säger till den. Den står nästan lite i vägen i garaget nu när XT:n ska få plats med. Torde vara en ganska perfekt bushoj att lära sig leka med.

Frågan är vad en sådan kan vara värd? Kan vara beredd att släppa den till ett vettigt pris iallafall... 25k? Är det för mycket?

ojoj jävlit sugen men har ej de pengarna har hört att duke e lite för vass för o slanga med??

Rigge skrev:
Ja skulle tro att en såndär 150-200 kubiks är bästa träningshojen du kan ha om ja ska vara seriös för en stund. Jag vill själv ha en, kolla va jänkarna gör med sina TTR 125 som det där är kopior på.

någon sida???????????????
hoppas du inte menar fiddys
:D

Twosaint skrev:
De kvicka lever på de dummas bekostnad

säger du det
:va

westerbrand skrev:
någon sida???????????????
hoppas du inte menar fiddys
:D

Försöker komma ihåg va filmerna heter... nånting med dairyqueen hette nån... TTR 125 är lika storlek som dom där och går tydligen riktigt bra att göra stoppies och cirklar med.

Rigge skrev:
Försöker komma ihåg va filmerna heter... nånting med dairyqueen hette nån... TTR 125 är lika storlek som dom där och går tydligen riktigt bra att göra stoppies och cirklar med.
men rigge du kan ju redan det där med att slanga 125cc, iaf en gammal dtr funkade ju iaf. :yoparty :Bugar

hur gör man när man ska köra på bakljulet? är det att man växlar ner till tvåan el trean el hur gör man?
Fick mitt körkort i sommras så jg har inte provat än.

Shawn skrev:
hur gör man när man ska köra på bakljulet? är det att man växlar ner till tvåan el trean el hur gör man?
Fick mitt körkort i sommras så jg har inte provat än.

va bra en till som vill lära sig
:tummenupp inte bara jag som är bakom hoj flötet :D

men tror ni 200cc med 18 hästar räcker till??

westerbrand skrev:
va bra en till som vill lära sig
:tummenupp inte bara jag som är bakom hoj flötet :D

men tror ni 200cc med 18 hästar räcker till??

Fan sist det var mopperejs så uuiilade ju för fan leffe med badkaret, snacka om att björn var irri själv åkte han ju fwd och det understyrde som satan.

Bifogat

• badkar.jpg
    badkar.jpg
    43.7 KB · Visningar: 149
Twosaint skrev:
Fan sist det var mopperejs så uuiilade ju för fan leffe med badkaret, snacka om att björn var irri själv åkte han ju fwd och det understyrde som satan.

hahah jar du mer bilder fy fan vilka stollar :D

westerbrand skrev:
hahah jar du mer bilder fy fan vilka stollar :D

Ja satan jag har massor, hondan tex hade 836cc och XX antar hk, men inte fan ville den uuiila för det. Några självsäkra hjullyft sen hade jag knäckt gaffelkronan. Det var hårdrock det.

mer bilder ?

har bilder på en stor kebabrulle oxå

marcus_136 skrev:
www.256north.com Dom slangar med lite ttr 125or.

Är det här vad ni menar med slangning ?

Bifogat

• Honden.JPG
    Honden.JPG
    98.4 KB · Visningar: 95
  • stor_kebabrulle.jpg
    stor_kebabrulle.jpg
    38.5 KB · Visningar: 91
  • slangning.JPG
    slangning.JPG
    32.5 KB · Visningar: 114
Twosaint skrev:
Ja satan jag har massor, hondan tex hade 836cc och XX antar hk, men inte fan ville den uuiila för det. Några självsäkra hjullyft sen hade jag knäckt gaffelkronan. Det var hårdrock det.

mer bilder ?

har bilder på en stor kebabrulle oxå

Är det här vad ni menar med slangning ?

humm neeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjj fan e du gay eller :fatta! :fatta! :fatta! :fatta!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion