vill inte jobba i morgon

Rs_man

Si minor plus est ergo nihil sunt omnia.
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
CB 600 Hornet
jaha då var man tillbaka då, var länge sen sist. det kom en rödkläd skägig gubbe hem till mig och sa att han var ledsen för att han var försenad,
han gav mig en honda 600 hornet.
tomten sa att jag skulle köra försiktigt dom första milen så nu sitter man här som ett barn på julafton och vänatar på att man ska pfå leka med sin leksak i morgon.

fy fan känslan är total var två år sen jag körde mc, och ångrar mig inte en sekund att man blev med en till..

ha det gött så ses vi på vägarna..

jo som gammal stockholmare så undrar jag om det finns en "brostugan" i helsingborg?

jaha då var man tillbaka då, var länge sen sist. det kom en rödkläd skägig gubbe hem till mig och sa att han var ledsen för att han var försenad,
han gav mig en honda 600 hornet.
tomten sa att jag skulle köra försiktigt dom första milen så nu sitter man här som ett barn på julafton och vänatar på att man ska pfå leka med sin leksak i morgon.

fy fan känslan är total var två år sen jag körde mc, och ångrar mig inte en sekund att man blev med en till..

ha det gött så ses vi på vägarna..

jo som gammal stockholmare så undrar jag om det finns en "brostugan" i helsingborg?

Jag anser detta vara ett fullgott skäl till att sjukskriva sig imorgon, om chefen blir sur så skicka han till mig så ska jag förklara hur viktigt det är att få leva ut sina lustar......:yoparty

ta det lugnt så ses vi på vägarna

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back