Vill ha tips på motardställ.

nilzz

Det är kul i leran!
Gick med
28 Sep 2005
Hoj
Ktm 690Enduro 08 och en röd skogs maskin.
Hallå!

Nu är det dax att byta ut landningstället mot ett nytt.
Det jag hade sist har det blivt en massa hål i och ett axelskydd har blivit spräckt :näsblod Det stället var ett Alpinstar tz1, har jag för mig att det heter.

Nu vill jag ha ett motardställ som håller samma kvalitte som mitt gamla.
Priset runt 10k inte gärna mer, men är det ett riktigt bra ställ med bra skydd så kan det få kosta lite mera.

Så har ni nå bra tips?

//Johan

Hej!

Beringer har jag inte hört någon ha nått emot så det var ju ett bra tips.
Men man vill ju gärna kunna pröva stället innan man handlar. L-racing är ju en bit från Uppsala, men jag ska leta lite efter flera återförsäljare.

Ös gärna på med mera tips :)

Var mest Alpinstars där, vill även kolla mera märken :)

Sulas MC är återförsäljare för Beringer. De brukar tyvärr inte ha så mycket hemma, men kan beställa det du vill ha. Jag köpte en Beringer textiljacka hos dem och är mycket nöjd.

Sulas MC är återförsäljare för Beringer. De brukar tyvärr inte ha så mycket hemma, men kan beställa det du vill ha. Jag köpte en Beringer textiljacka hos dem och är mycket nöjd.

Då ska jag ta en sväng till Sulas.

Tackar!

Då ska jag ta en sväng till Sulas.

Tackar!

ring ser till sunbike. skit trevliga säljare.. dom vet vilka som är åt för dom. Nämligen rätt många som är.. sen snackar du med dom om storlek så sickar dom upp dom som du tror att du behöver.

inte många som har ställen hemma. Sulas hade det inte förut iaf.
Mc-delen i eskilstuna tog hem mitt.

När jag var i sala på ktm butiken där försökte dom kränga på mig ett motard ställ. Ingen aning vad det var men kan ju vara värt att kolla upp. Dom skulle även starta en websida men vet ej adressen.

men ursäkta ers höghet att jag var så snäll och tipsade om deras hemsida, så skrev jag ett s för mkt. vissa ska man ej tipsa, jag kanske skulle skrivit Goggla din idot så kanske du hittar det du söker istället// Milla :pannkyss

Jag hoppas du stod på knä när du skrev det där. Om så är fallet så godtar jag ursäkten. :tuttar

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D