vill ha r6 03 tips

weeteety

Ny medlem
Gick med
21 Mar 2004
Hoj
yamha r6
skulle villja så många tips som möjligt om hur jag trimmar och snyggar till min r6. vill också ha tips om var man får tag i prylarna. tack

Snyggar till, det kan du kolla i styling/utseende forumet.
Trimmar?? Ja vad ska man säga. Det finns väll inte så himla mycket man kan göra på den där. Inget i vilket fall som ger grymt med pållar(utom turbo då). Men kanske putsa toppen byta kammar. Annat system och mappa allt.

Du har ju en hel hög med race puttar här på forumet som har uppåt 120-130 bakhjuls hästar... Fråga dom! Men det lär ju kosta flis. Ett annat och förmodligen billigare tips är ju http://www.mc-xpress.com/

//D

Man behöver ingen jävla turbo!

Nytt helsystem, kn-filter och PC3. Där har du 15 hk minst :tungan

fixar till min nu.. lägger upp bilder sen om du vill.. det ända man behöver göra på en -03 är enligt mig att dra bort läppen bak och på med en mini regskylt så der det perfekt ut. helt onödigt att lägga ut pengar på undertray osv när den är brutal orginal. miniblinkers skadar inte heller och kanske ett tonat kåpglas

Just det.. glöm inte ensistscuts :tummenupp

Vill du ha 130 bakhjulsponnys köper du ett fabrikskit av Yamaha, sen lämnar du motorn till nån guru som portar den, sen köper du ett avgassystem och lite smått och gott.

Kostar nog typ 150 000kr iofs+Att du får en motor som trivs med att servas perverst ofta.

Chris Ash skrev:
Vill du ha 130 bakhjulsponnys köper du ett fabrikskit av Yamaha, sen lämnar du motorn till nån guru som portar den, sen köper du ett avgassystem och lite smått och gott.

Kostar nog typ 150 000kr iofs+Att du får en motor som trivs med att servas perverst ofta.

Ja men det är det värt om man vill vara grymmast på gatan

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...