Vill ha lekkompis !!!

Det är ingen attityd... Bara ett internt skämt ! :tummenupp .

Men du som har både och borde väl veta ??...Där du får bryta ner en sporthoj , rinner en motard igenom.....

Har själv haft sporthoj i många år , så.....

Hmm..jag har alltid undrat över hur sådana säljare tänker när de skriver som de gör i annonsen. Tänk om det skulle komma en köpare till hojen som är lite "otrevlig" eller vad man kan säga, mot säljaren. Skulle se ut som om Lasse Kongo skulle köpa hoj. Det skulle bara bli "Äh..håll käften..mummel mutter.....". Skulle var skoj och se en sådan affär. :gnissla

Eller vem vet? kan kanske är så grinig bara för att han har fått så många skambud enligt hans mening?

Last edited:
Folkezx9r skrev:
Det är ingen attityd... Bara ett internt skämt ! :tummenupp .

Men du som har både och borde väl veta ??...Där du får bryta ner en sporthoj , rinner en motard igenom.....

Har själv haft sporthoj i många år , så.....

Okej, inte lätt att veta att det är ett skämt, fick mer uppfattningen att du på ett sporthojsforum ville kränga en sporthoj eftersom den inte kunde svänga. Kanske inte världens bästa reklam för hojen.

/fredde

freddexwing skrev:
Okej, inte lätt att veta att det är ett skämt, fick mer uppfattningen att du på ett sporthojsforum ville kränga en sporthoj eftersom den inte kunde svänga. Kanske inte världens bästa reklam för hojen.

/fredde

Absolut inget fel på den hojen. Den svänger precis som en sporthoj ska göra.. O den går ruskigt bra oxå...precis som en sporthoj ska !! :tummenupp

Rigge skrev:
Accept the fact att den där kommer aldrig bli såld till det där sjuka priset, du får leka själv.

Ang. priset , så ligger den nog helt ok... Bara att jämföra på Blocket väl ??? :va Billigaste -02:an jag hittat i alla fall...

Lindén skrev:
55k får du för den!

Bjud inte till mig ??....Inte jag som säljer ju :va . Jag vill ju bara ha en lekkompis... :)

*DanTheMan* skrev:
Det e ofta man läser annonser på Blocket o så står det typ..TV4 far åt tjottablängan !!!
Vad menas egentligen??
när man lägger in en annons så kan man bocka i att man inte vill bli uppringd av annonseringsföretag, men tv4 ringer oavsett och stör har hänt mig 4ggr nu :mad: .
blocket.se har fått in många klagomål angående detta och ska lämna in en stämmning när dom fått in tillräckligt tror jag.

Nyheter
Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret