Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E22 skrev:
Ser ut som ett Blackbird dekalkit. har sett sådana på www.Ebay.co.uknorda skrev:2622449Andra annonsen där, undra sa flundra vart han köpt det dekalkittet, någon som vet?
Ivil skrev:2622659Ser ut som ett Blackbird dekalkit. har sett sådana på www.Ebay.co.uk
Edit: http://cgi.ebay.co.uk/Honda-XR-650-...QQihZ009QQcategoryZ122234QQrdZ1QQcmdZViewItem
Fan vad dåligt det är med XR650:s ute för försäljning nu... Hojta gärna till om ni vet nån som ska sälja!
Tjipp! Jag har ju iofs en,men vet inte om jag är så sugen på att säljaAnnars så har Claessons motor i Bromölla en 05-a till salu (ny).Kanske lite långt å åka för dig??
Ja, jag vet! Har kikat på den flera ggr på nätet men jag har som sagt inte fått min såld än... Har äntligen tagit tag och lagt ut min på blocket också... Hoppas att den på Claessons står kvar. Men jag behöver ju egentligen inte ha en ny, men nytt är ju alltid sjysst!
Ja den på Claessons har ju stått där ett tag,så den kanske står där tills du får din såldAnnars så finns det nog fler när det blir aktuellt,dock kanske ingen "ny"...Får du inte tag i någon så får du höra av dig,kanske blev sugen på att sälja iaf
![]()
En bild på min.Tråkigt standard,inte så frän som alla andras![]()
![]()
Dåligt överpris! En -04 som rullat 230mil och motardkit.
http://www.blocket.se/vi/7773759.htm?ca=9_s
Med tanke på att det står en helt spoilans -05 på Claessons i Bromölla, också motardkittad för 69 000:-.
Ringde och hörde hur dom hade tänkt med prisättningen på hojen. Han svarade att hans son hade köpt den ny för 102 000:- och enligt hans sätt att räkna så va det rimligt med 72 000:-
Skumt!
Kan nog stämma det där med 102k
Dock är det överpris men den såg banne mig som ny ut!![]()
Den har ju varit ute sen 4 jan och redan sänkt den till 72k så vänta du, de kommer garanterat gå ner i pris, det är ju inte ditt fel att han köpte den ny för 102k, de får gilla läget och släppa den för kanske 65k eller nåt!
Kolla oxå om den är gat reggad och inte bara e-reggad.
Den har inga blinkers eller blinkers hållare där bak. Vilket antyder att antingen är bakramen(den där svarta stålbiten som väger lite men är skit samma på XRen då den inte är en tävlingsmotard precis) moddad eller bortagen.
I vilket fall som så vill du ha den och den svarta plastbiten när det är dags att besiktiga då den godkända baklampan sitter monterad på denna, inkl skyltbelysning och blinkers.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |