Check it out!!
http://www.motorcyclistonline.com/features/122_0310_paristease/
Jaja, jag är gubbsjuk, men so what?!
http://www.motorcyclistonline.com/features/122_0310_paristease/
Jaja, jag är gubbsjuk, men so what?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bikerbitch skrev:läckert. kanske är något man skall ha på kommande sporthojsfest.
Jag hade visserligen inte bra betyg i Bild på högstadiet, men äh va fan. Jag kan säkert måla något![]()
RG500-Johannes skrev:När jag gluttat färdigt på tjejerna, så noterade jag Supermotarden en bit under. Den har ett väldigt stort nav på framhjulet, se bilden nedan. Storleksmässigt påminner det om en trumbroms nästan. Undrar varför de har gjort så? Kortare ekrar?
/J
Annat än den tvåhjulskejdedrivna hojen som står på tekniska muséet i Stockholm. Skulle gärna se bilder på den Retta dom pratar om. Någon som sett den eller har bilder att slänga upp?Chrille skrev:Hade du läst artikeln istället för att titta på bilder så hade du sett att det är Yamahas första serieproducerade hoj med tvåhjulsdrift. Efter många års fibblande tillsammans med Öhlins så är den här.
Wohoo, coolt då me en 2 hjulsdriven R1:a... Ingen som sett eller hört nåt om detta innan?? Har ju tydligen varit på Karlskoga med den!!Chrille skrev:Hade du läst artikeln istället för att titta på bilder så hade du sett att det är Yamahas första serieproducerade hoj med tvåhjulsdrift. Efter många års fibblande tillsammans med Öhlins så är den här.
alakhai skrev:Wohoo, coolt då me en 2 hjulsdriven R1:a... Ingen som sett eller hört nåt om detta innan?? Har ju tydligen varit på Karlskoga med den!!
...
Jepp, som sagt har jag sett när de testade på YZ 250.. O jag vet att de har kört GGN, vet inte om det va med en 250 dock...Chrille skrev:Iom att det är Öhlins som kar utvecklat konceptet så har de säkert kört mycket med dom i Sverige. Det står ju i artikeln att de har utvecklat det under tio år och jag vet de är många år sen man började höra om provkörningar av prototyper..
triple skrev:... eller tjejen som målade ett skinställ på hojmässan i Göteborg för något år sedan...![]()
Masonit skrev:Ja hon var grym! Jag följde efter henne hela dagen![]()
\Masonit
rust29 skrev:Om jag inte minns fel så var det en av tjejerna från BigBrother eller någon annan sop-såpa
Olle skrev:det va en av deltagarna i "radio" som spelades in på heron city för ett par år sen...
filippa slieker heter hon om jag inte minns fel..![]()
eller va det nån annan ni tänkte på?
edit: stavfel
triple skrev:... eller tjejen som målade ett skinställ på hojmässan i Göteborg för något år sedan...![]()
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |