Vill folk lättare känna igen varann på festen 24:e?

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
BARA en nyfiken fråga. Vill ni lättare ha möjlighet att veta vilka alla är?
Isåfall får jag komma upp med en lösning. Typ färgglada hattar :tungan

/ J

Bikerbitch skrev:
BARA en nyfiken fråga. Vill ni lättare ha möjlighet att veta vilka alla är?
Isåfall får jag komma upp med en lösning. Typ färgglada hattar :tungan

/ J

om det ska vara färgglada hattar så vill jag ha en blå :)

Eller bara ta ett stort A4 papper på ryggen där det står riktigt namn och sh nick :D

/Annicka

Va sägs om något så enkelt som en lapp med sitt namn på som man sätter på bröstet.. kostar .. "inget" och man behöver inte vara rädd att den ska gå sönder.. :rolleyes:

Inte för att jag har med saken att göra, men jag tror nog att det blir lättare att umgås om man frågar vad folk heter istället. Annars kanske folk undviker en del för att de tycker att de skriver dumma/korkade/fula/whatever inlägg. Exempel (fiktivt nu alltså): Ingen snackar med Mavve för att han skriver så konstiga inlägg.

Eller?

Mattias skrev:
Inte för att jag har med saken att göra, men jag tror nog att det blir lättare att umgås om man frågar vad folk heter istället. Annars kanske folk undviker en del för att de tycker att de skriver dumma/korkade/fula/whatever inlägg. Exempel (fiktivt nu alltså): Ingen snackar med Mavve för att han skriver så konstiga inlägg.

Eller?

Ngn som känner igen sig?? :rolleyes:

:D

hahaha mattias! Mavve är väl en kul prick :p

Jag ska begrandska hans s.k IRL beteelser. Sen ska jag antingen ge han en "bannad" eller "medlem" lapp :rofl

Swedie skrev:
hahaha mattias! Mavve är väl en kul prick :p

Jag ska begrandska hans s.k IRL beteelser. Sen ska jag antingen ge han en "bannad" eller "medlem" lapp :rofl

Dig kommer alla känna igen Svidi, Det är du som kommer ligga raklång utmed baren :fyllisar

Fasiken jag ville oxå supit och ljugit om hur bra jag kör på festen :gnissla :4skrika :gnissla

Lartes skrev:
Dig kommer alla känna igen Svidi, Det är du som kommer ligga raklång utmed baren :fyllisar
Jasså!

Jag kommer klä mig så ingen kommer känna igen mig! Calistyle ;) eller nä... men kepsen bakvänd kanske iaf heheh

OK inte för att jag kommer att dyka upp men vem ställer upp som partycrasher? Måste ju vara någon/finns alltid någon

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...