Vill du spela in roliga filmer med oss?

Helt klart, jag är på!
vi väntar in våren bara så det blir lite sol och blå himmel så kör vi loss=)
bor du här i krokarna?

Bor inte i Uppsala längre, men är där rätt ofta!
Får f-n hoppas på vår snart - får leka med vinterbilen så mycket man hinner innan dess, man kan ju ha rätt kul med bredställ överallt i snön också och skrämma folk på stan :tummenupp

vi har oxå mycket filmplaner i sommar och lär dra ut över alla möjliga städer i landet. Verkar ju definitivt som ett stopp i Uppsala måste planeras in. :yoparty

vi har oxå mycket filmplaner i sommar och lär dra ut över alla möjliga städer i landet. Verkar ju definitivt som ett stopp i Uppsala måste planeras in. :yoparty

Det tycker jag du gör rätt i! :tummenupp

Jag kommer skriva här när det planeras något så får du hojta till när något du vill vara med på planeras :D

jag e på att stå näck bakom hoj med modeller om ni behöver:rolleyes:

Sen e jag på alla andra tricks som e mer dumma än har med skills att göra!

Sätt dig på din hoj när snön är borta, ladda ett paintball geväg och kom upp hit och kriga, det blir kurragömma i city och på hoj :D

Haha det låter ju rätt fett, lite sugen blir man ju men har inga körskills alls, lär ju sluta med en regnbågsfärgad mig och jävligt mycket blåmärken och en skön räkning från verkstaden i bästa fall..

Få se om jag törs komma o hälsa på när ni spelar in någon gång.

Haha det låter ju rätt fett, lite sugen blir man ju men har inga körskills alls, lär ju sluta med en regnbågsfärgad mig och jävligt mycket blåmärken och en skön räkning från verkstaden i bästa fall..

Få se om jag törs komma o hälsa på när ni spelar in någon gång.

Vi körde hoj paintball förra sommaren och det gick riktigt bra faktiskt och kul är det med.
Det var bara en kille som trillade med sin hoj och det var för att han hade problem med att skjuta och svänga samtidigt :näsblod

så det är bara haka på :D

Halkar någon upp till Östersund så får ni höra av er. Vi kan spela dum i alla fall...

passa på att trimma hojjen lite med så du har en chans att köra ifrån mig :tummenupp

tror nte jag kan göra mer än den e nu förutom att plocka isär den och porta cylindern vilket kan ta några timmar :va

Fast man kan ju dreva och bestycka den snålt så den drar som en jävel på höga varv :rolleyes:

Alla som har en hoj, någon form av paintball vapen och kanske en videokamera / go pro etc och är sugen på att jaga andra hojjar som sedan klipps ihop till en skön video är välkomna att PM:a intresse anmälan =)

Detta kommer hända så fort det är körbart väder förståss och i Uppsala trakten
Egen paintball utrustning krävs
kamera utrustning är inget måste, det blir kul ändå

paintball4.jpg

Men va i hellvet jag vill ju va med, Nu vill jag fan inte bo i Norge längre.
Hoppas på repris på den i sommar när jag kommer hem

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...