IO skrev:
Jag bokade biljetter på SF.se med mitt kontokort och har ingen aning om hur man avbokar. Kan man göra det?
Men annars om någon vill köpa 2 biljetter till Troja ikväll 21:15 så kan vi ses på filmstaden så får du dom för 200kr. Mitt i salongen på rad 8.
Dom jävlarna stal 2 timmar av mitt liv. Jag vill ha dem tillbaka!
Sämre jävla skit har jag aldrig sett i hela mitt miserabla jävla skitliv!
Efter 15 minuter ville jag bara att skiten skulle ta slut!
Jag har 2 ord för Troja:
Fy fan vilken jävla massa dynga som våldför sig på realian och bygger torn av skit som en massa idioter ska måsta se utan att fatta varför de betalar biljetterna till en sån kavalkad av rent jävla komersiellt innandöme av tjocktarm!
(Detta har inget med dig som ville sälja biljetter att göra, jag blev bara tvungen att få avreagera mig efter att ha sett denna styggelse mot allt vad film heter)
Byt oljefilter eller kleta dekaler på hojen, efter ca 2 timmar vet ni att ni har förvaltat tiden väl. Eller smörj kedjan i 2 timmar, för fan!
Allt detta ifall ni inte har en tjej att lägga tiden på, men i så fall kanske hon vill gå på bio... då kan ni ju avgöra om det är värt det.... hon kanske inte är missnöjd efteråt, min var det inte, men det var INTE värt det!
Nu ska jag se på GP, inspelat på vhs.
Fy fan va bra underhållning!
Även om man bara får se depån så är det fanimig 10 ggr mer spännande!
Ok, tyst ska jag vara nu.
Hej då.