Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
HAHAHHAGoffe skrev:
Goffe skrev:

snobben skrev:Tycker fan inte det var någon bra ide. Tänk om det skulle ske ett mord och snutarna inte kan dra iväg![]()
cRoC skrev:Hehe brottet har ju redan skett![]()
acura skrev:Precis. Ska dom ligga med offret när dom kommer fram och måste hinna dit fort? Man griper ju lixom inte en mördare på platsen.
Jensa skrev:SKOTT PENGAR borde det vara på endel grisar!!!!! Som sagt endel grisar!
Endel sa jag, inte de som hjälper utan dem som (stjälper) (eller hur det nu stavas)! Inte alla många är till hjälp men ej alla!Thundercat skrev:På vilka då? De som kommer å hjälper dig när du har klotat? Eller kanske de som tar fast tjuven som snodde din hoj?
Thundercat skrev:På vilka då? De som kommer å hjälper dig när du har klotat? Eller kanske de som tar fast tjuven som snodde din hoj?
Jag tvivlar STARKT!Jensa skrev:Endel sa jag, inte de som hjälper utan dem som (stjälper) (eller hur det nu stavas)! Inte alla många är till hjälp men ej alla!
wolfman skrev:Men hallå !!!!! :kocko Ta d för va d e, ett skämt !!!! Eller e vi helt humorbefriade nu helt plötsligt...?!
#2 skrev:HAHAHAHA!! Å det trodde du?Jag tvivlar STARKT!

JO du 99% av grisarna om man säger så!Thundercat skrev:Jag bara undrade vilka du syftade på...
!Jensa skrev:JO du 99% av grisarna om man säger så!
andersbrink skrev:Precis, och fabriksarbetare är lata slödder, IT-nördar ena jämra parasiter, kungen borde skjutas på fläcken, Victoria är en hora och Göran Persson en feministbög.
Visst är det härligt att kunna skriva vad som helst utan att det är någon som hindrar en!

cRoC skrev:hehe tagga ner er, det är en funny pic![]()

|
|
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX
Ducati lanserar serviceinte... |
|
|
Oro för batteriet
Batteriet oroar mest – men ... |
|
Video: Ducati Hypermotard
Bikes Rikard Ploj åker ner ... |
|