Vill du köra mcbud i 3 månader?

Mcbudet

Legend
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
XT600E -95 ,KTM 450smr , Africa twin
Hej!
Jag söker ett mcbud för ett tremånaders vikariat med tillträde omgående!
och det är en stort plus om du hittar i stockholm eller har erfarenhet från jobbet innan.
hojen du kommer få köra är en XT660R.
Jobbet är i stockholm och du kör heltid dvs 8:00-17:00.

Skicka in din ansökan på WWW.MCBUD.NU så väntar jag med spänning och en nytankad hoj åt dig!:yoparty

//Mcbudet

Last edited:
Attans att man inte bodde i "fjollträsk" tänk att få åka hoj hela dagarna och dessutom få betalt:yoparty

// Lasse

Spanade lite på hemsidan, stod att det var A utan begränsning (oftast) som gällde. Innebär det att man kanske skulle kunna rulla runt med ett A"med begränsning"-kort?
Endast arbetstider på vardagar?
/Jakob

Tjena Jakob!

Tyvärr bara A under detta vikariat....

//Mcbudet

Spanade lite på hemsidan, stod att det var A utan begränsning (oftast) som gällde. Innebär det att man kanske skulle kunna rulla runt med ett A"med begränsning"-kort?
Endast arbetstider på vardagar?
/Jakob

WTF!

RoLLERs Däck stod inte med under sponsorer! :mad:

P.s Har ni nån panikare ner mot södertörn via Bulten så vet du vem som är snabbast! d.s

Hej!
Jag söker ett mcbud för ett tremånaders vikariat med tillträde omgående!
och det är en stort plus om du hittar i stockholm eller har erfarenhet från jobbet innan.

//Mcbudet

Hallo!

Har ni fått in många ansökningar? Får man svar oavsett om man blir "beviljad" eller inte? :)

Mvh /Dennis

För sisådär en tio år sedan hade ni på McBud en annons där ni sökte mcbud, där ni skrev typ "om du tyckte Paris Dakaar var för lätt, ..." och så räknade ni upp ett par tre sådana uttryck och avslutade "då skall du söka hit till McBud". Jag tyckte att den annonsen var lite kul - har ni kvar en sån annons kan du kanske klippa in den gamla annonsen här i denna tråd?

:hjälm

Är det efter olyckan igår ni behöver förstärkning? Hur gick det med föraren...åkte förbi precis när det hände...hoppas på det bästa!

Nej då! det behövs för länsman tar körkorten för dom som kör för fort!
Är det efter olyckan igår ni behöver förstärkning? Hur gick det med föraren...åkte förbi precis när det hände...hoppas på det bästa!

Hmmm grymt sugen på att söka. skolan slutar om 7 dagar sen är det 3 mån sommarlov. Hur stor kontakt har ni med polisen?
Måste man köra som GR för att platsa eller?

Studerar ju själv till polis :7peta , skulle vara surt att torska lappen eller hamna på utredning då.

mvh Runken
28 år
kk 1998
serviceminded

EDIT: finns det någon chans till semester eller är det helt uteslutet?

Last edited:
Nej fan! inte alls hög omsättning man får ju betalt för att leka.

Är det hög omsättning på mcbudare? Kör själv skåpbil och där är det lite hej och hå.

Vi har jävligt bra kontakt med polisen på ett bra sätt!
kör du som GR så har du gjort bort dig! det går att köra fort på ett hyffsat lagligt sätt. tänker mer på alla 30sträckor inne i stan som är jobbiga att komma ihåg. (dom oskyltade).

Du är Välkommen med din ansökan.
//Mcbudet

Hmmm grymt sugen på att söka. skolan slutar om 7 dagar sen är det 3 mån sommarlov. Hur stor kontakt har ni med polisen?
Måste man köra som GR för att platsa eller?

Studerar ju själv till polis :7peta , skulle vara surt att torska lappen eller hamna på utredning då.

mvh Runken
28 år
kk 1998
serviceminded

EDIT: finns det någon chans till semester eller är det helt uteslutet?

Last edited:
Vikariat Mc-bud !!!

Hej !

Jag är intresserad, men har inte så mycket lokalkännedom i Stockholm förutom Täby/Citykärnan dock har jag haft körkortet A* tung sen 94 och kört allt mellan himmel o jord som kan tänkas......jobbar som tim anställd väktare nu !!

Mvh/Kenneth
UPPSALA :va

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma