Vill du köra ERF 2006, en ledig plats finnes

GSXR1100R skrev:
Vårt mål med 2006 är fortfarande samma som tidigare år, vi kör långa sega pass, inte speciellt fort men men en brilliant depåstrategi, detta gör att vi brukar placera oss ganska skapligt, topp 10 kräver flera däckbyten och snabbare varvtider, något som både kostar tid pengar.

Se här Benny! :fakta

Du kommer att slita för mycket däck för detta Team... :hihi

Hur som helst så önskar jag GSXR1100 och Baja Maja lycka till i jakten vidare. Benny kan varmt rekomenderas. :pannkyss

Det ser ut att lösa sig till sist, efter lite raggning så verkar det som om att det blir ett serieanmält team även i år, nu ska vi bara klura ut ett teamnamn.

Mid pack racing :va

GSXR1100R skrev:
Det ser ut att lösa sig till sist, efter lite raggning så verkar det som om att det blir ett serieanmält team även i år, nu ska vi bara klura ut ett teamnamn.

Last man standing :hihi

En skojare och två blinda :hihi

GSXR1100R skrev:

Har sagt det innan och säger det igen: Den gode, den onde o den fule :hihi

Kanske lite seröst denna gång :va

GSXR1100R skrev:

slangarn skrev:
Kanske lite seröst denna gång :va
Seriöst... detta är ju bara en hobby, hade vi satsat seriöst så hade det varit som att ha ett till jobb och det vill jag inte ha, nej det får bli oseriöst i år igen det är roligast så.

GSXR1100R skrev:
Seriöst... detta är ju bara en hobby, hade vi satsat seriöst så hade det varit som att ha ett till jobb och det vill jag inte ha, nej det får bli oseriöst i år igen det är roligast så.
Där har du ju team namnet...

BARA EN HOBBY RACINGTEAM :tummenupp

FagBag Racing

logo.jpg

GSXR1100R skrev:

P.R.O rajjsing......

eller så får du ta mitt fiktiva team namn.... Liggsår rejsing :hihi

lycka till snyggo!

GSXR1100R skrev:

Jag röstar för Hobby Racing

(Eller om Stefan Abrahamsson blir med varför inte Hobbex Racing?)

Då har vi 2 ordinarie förare och väntar bara på att 3:an skall bestämma sig, reservgubbe är oxo på g.

Dessutom har vi fått 2 sponsorer till, fråga mig inte hur det gick till bara.

valmers & EMR stöttar och svär i depån även detta år.

GSXR1100R skrev:
Då har vi 2 ordinarie förare och väntar bara på att 3:an skall bestämma sig, reservgubbe är oxo på g.
Men berätta vilka de är då :mad: :pannkyss

Strider skrev:
Jag vet oxå! :banana

Men är det inte vissa konflikter i kalendern???

GSXR1.22R får nog träna tills Åsenracet så han inte är 15s långsammare än 3:e piloten. Jag tror nog teamet har en chans att kvala in till detta race den här gången. Lycka till. :tummenupp
Vi mörkar tills vi vet till 100% vilket race som Mr X kommer att köra med oss, avslöja inte nu detta blir en kul surprajs om allt går i lås.

:hihi

GSXR1100R skrev:
Vi mörkar tills vi vet till 100% vilket race som Mr X kommer att köra med oss, avslöja inte nu detta blir en kul surprajs om allt går i lås.

Min tystnad får du för en BJ ....... :arsele

GSXR1100R skrev:

Det går mycket rykten just nu, bland annat ryktas det om racehojar i EMR:s garage, som enligt uppgift prepareras för någon okänd förare. EMR kan varken bekräfta eller dementera.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman