Vill du jobba som mc-bud ?

Nä fyfan för o stressa runt i stan på en saggig XT600 o leverera grejer.

Jag är generellt emot jobb som till större delen är provisionsbaserade, gillar inte tanken att behöva stressa för o få ihop stålar, då väljer jag hellre ett yrke med fast lön + liten rörlig provisionsdel.

Tror också på att när hobbyn görs till ett yrke så försvinner det roliga, eftersom det just blir alldagligt...

Jag kan bara säga att jag har god insyn i Mc-buden här i stan men det är inget jag diskuterar på ett öppet forum ok?

Om det nu inte ringer en klocka kan vi ju ta det via pm om man nu inte kan ta det på ett forum.

Kan tänka mig att man tar tjusningen av mc-körningen ganska snabbt genom att vara mc-bud.

Det beror ju på hur roligt man tycker det är att köra hoj.. Jag tröttnade absolut inte på hojåkning när jag körde, utan det var riktigt jäkla skoj mest hela tiden. Visst var det slitigt vissa dagar, men överlag hade man ju betalt för att svina runt mest hela tiden ;)

Om det nu inte ringer en klocka kan vi ju ta det via pm om man nu inte kan ta det på ett forum.

Det är flera som försökt köra mc-bud i gbg innan, de har försvunnit rätt fort. Tror cykelbuden och bilarna täcker upp stan tillräckligt helt enkelt. Samma sak i malmö.
För små städer utan samma köer som i stockholm.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...