Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Neutral skrev:Det är lite lustigt att folk tror det bara för att man har den hoj man har just nu. Kanske är det för att de flesta köper samma märke om och om igen. Kolla min profil så ser du några av mina gamla hojar, du hittar fler Yamaha än Kawa där så anti-Yamaha är jag definitivt inte.
Men jag ville inte ha R6:an innan de fetljög heller, skulle jag köpa en 600 i år så skulle det bli en Triumph 675.![]()
Handlaren här i stan ska ha en hemma, får åka förbi och kolla på den då. Lämnar plånboken hemma.samuel w skrev:Blev faktiskt lite besviken på den utseendemässigt i verkligheten, på bild tyckte jag den var grym. Speciellt framifrån är den ingen hit enligt mig...
Det är väl lite som du läser det också, just nu pratar jag mig varm om Triumph t ex men många har väl svårt att se förbi en grön avatar. Det går inte att komma förbi att Kawa hade den bästa 1000-kubikaren -04 och 600:an -05 (inte menat som någon ny flame bait), många tester visar det. Men sånt här går upp och ner, därför har jag haft t ex R1 förut och kommer säkert att ha andra märken framöver, är förutom Triumph intresserad av en KTM cross.M:et skrev:Hmm, det är nog inte så mycket pga av ditt nuvarande hojval, utan snarare att du gärna höjer Kawa och sänker övriga kategoriskt.
Edit: Det här känns bekant... Undrar om jag inte svarade dig något liknande för ungefär 1 år sedan![]()
samuel w skrev:Blev faktiskt lite besviken på den utseendemässigt i verkligheten, på bild tyckte jag den var grym. Speciellt framifrån är den ingen hit enligt mig...
McB skrev:Men du har en jävligt fjollig avatar.
magnus_moss skrev:det här var ju lite intressant...
http://news.motorcycle.com/article.motml?sid=3658&mode=thread&order=0&thold=0
jag vill 2 stFlexonline skrev:Om du hade råd, skulle du köpa nya R6an, trots strul och lögner i marknadsföringen med 17500rpm varvtalsstoppet?
Jo, jo... Motorerna klarar ju mer varv, det är väl inte tal om annat, men livslängden är ju det som får betala. Min -03 varvar 16700 men måste servas med 100 mils intervall...magnus_moss skrev:det här var ju lite intressant...
http://news.motorcycle.com/article.motml?sid=3658&mode=thread&order=0&thold=0
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti