Vill du ha jobb?

Draken

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
Hjälp!!! Vilken ska jag välja!?!?!
Hej! Vi (Mc-Boden i Stockholm) söker en ny medarbetare, kolla in vår annons som jag klistrat in nedan. :nicka
/Melina

Sälj/lager/service;
Mc-Boden AB; Stockholm

Beskrivning av företaget:
Specialbutik för personlig utrustning för MC och mopeder samt fyrverkerier.
Mc-Boden startade 1981.

Arbetsuppgifter:
Här får Du prova på allt. Försäljning i butiken, grossistverksamhet, ev mässarbeten, lager, service av mopeder mm.

Beskrivning av kvalifikationer:
Minst gymnasium.
AB körkort

Övriga villkor:
Kunna passa tider! Vardagar 09.30-18.30 och lördagar 09.30-15.30. Det är kunden vi lever på så ibland får vi stanna kvar ett tag till. Stark rygg behövs när vi får varuleveranser. Det är plus om du har lite erfarenhet att meka mopeder. Du MÅSTE kunna räkna och skriva eftersom vi håller på med försäljning. Vi har ett bra rykte att vi tar hand om kunderna och att personalen på Mc-Boden är mycket servicevänlig.

Arbetstid/Varaktighet
Tidsbegränsad. Heltid. Dagtid. Tillträde: 2006-03-01 Tidsbegränsad: 2006-09-30.

Lön
Fast lön

Kontaktpersoner
Dick Mardfeld

Ansökan
Enbart skriftlig ansökan så snart som möjligt.
Personligt brev och CV skickas per post, per e-mail eller per fax.

Arbetsgivare
Mc-Boden AB
Lindhagensplan 45
112 43 STOCKHOLM
Fax 08-6186850
Epost: info@mc-boden.se
Mer information på http://www.mc-boden.se

Last edited:
Finns företag som endast söker via mail så

Svep skrev:
Tycker det ger ett seriösare intryck att svara med skriftlig ansökan, inget man bara slänger ihop =)

Svep skrev:
Tycker det ger ett seriösare intryck att svara med skriftlig ansökan, inget man bara slänger ihop =)

Oftast har man ett färdigt CV i sin dator som man bara anpassar lite efter tjänsten.

Sen bifogar man eller copy/paste om det skall in i ett mail eller skriver ut det om det skall gå med posten.

Så det spelar nog mindre roll :)

Långa farbron skrev:
Oftast har man ett färdigt CV i sin dator som man bara anpassar lite efter tjänsten.

Sen bifogar man eller copy/paste om det skall in i ett mail eller skriver ut det om det skall gå med posten.

Så det spelar nog mindre roll :)

Visst CV:t är ju samma för alla tjänster man söker. Det personliga brevet är ju dock viktigt att du riktar specifikt mot tjänsten.

Svep skrev:
Visst CV:t är ju samma för alla tjänster man söker. Det personliga brevet är ju dock viktigt att du riktar specifikt mot tjänsten.
Kul att någon förstår vad man vill ha, jag är lite less på de ansökningar jag läst hitintills, de persoliga breven har inte visat en antydan till hojintresse däremot har vissa varit på Nya Zeeland och plockat äpplen och andra läser poesi på sin fritid... :huvet

Draken skrev:
Skriftlig ansökan (inte nödvändigtvis penna och papper :rolleyes: ) skickas per post, per e-mail eller per fax.
Vad snackar vi om för lön ca? ..kan ni matcha den jag har nu så kan ni få drafta mig ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti