Vill du ha en Panigale V4 men tycker att den är för dyr?

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Då kan du istället köpa en Moxiao 650, som istället för en 1200 cc V4 på över 200 pållar istället har en eldsprutande parallelltwin på 650 cc på 60 hk och en toppfart på 120 km/h (så man förstår ju att vingarna behövs). För att inte tala om den groteskt fula "kopian" på Streetfighter V4. :zpy Vad de än kostar så är det för mycket...

1642428608282.png

Gissar att ni tycker som jag att det blir ganska fånigt men jag har samtidigt en känsla av att såna här kan vara populära i Asien. Show verkar allt som oftast vara betydligt viktigare än go där.

Det är kanske inbyggd fartspärr vid 120km/h. Högsta tillåten hastighet på marknadens "landsvägar" (och en smart anpassning till vägegenskaperna ? folk ska inte köra ihjäl sig !)

Gissar att ni tycker som jag att det blir ganska fånigt men jag har samtidigt en känsla av att såna här kan vara populära i Asien. Show verkar allt som oftast vara betydligt viktigare än go där.
Om 99% av körtiden går åt till att paddla sig fram i köerna så spelar nog prestanda ingen roll så länge man sitter gött.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla