Vill du ha en A3-kopiator?

SSB

Ny medlem
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
...
Hej hej,

Här på kontoret har vi en kopiator vi vill bli av med. Det är "befintligt skick" som gäller mot avhämtning. Den fungerade när vi pluggade ur den men sedan dess har den stått i drygt ett år.

Om du hämtar maskinen och den fungerar tar vi gärna emot en 2-3K som betalning :)

Den finns i närheten av Täby i ett kontorshus med möbelhiss och möjlighet att köra fram till dörren. Så det är inte allt för jävligt att kånka iväg med den, men tag med pirra eller vad annat du/ni behöver för att flytta på den. Det finns "kontorsstolshjul" i hörnen men över trösklar osv hjälper dom inte så mycket.

Till specen då:
Det är en Sharp 2035
Svart/vit, klarar A3.
Den har sorteringsfack.
Jag *tror* att den har häftningsmojäng men det är svårt att se.
1 pappersfack för A3, och 2 fack för A4.

Fråga här eller skicka PM med eventuellt bud. Den har som sagt stått i dryga året så det är inte bråttom att få bort den men ju förr desto bättre.

/SSB

Bifogat

• Front.jpg
    Front.jpg
    37.8 KB · Visningar: 70
  • Översikt-Panel.jpg
    Översikt-Panel.jpg
    40.2 KB · Visningar: 76
  • displayvänster.jpg
    displayvänster.jpg
    41 KB · Visningar: 64
  • displayhöger.jpg
    displayhöger.jpg
    36.5 KB · Visningar: 68
Misstänker att ni får vara glada om ni slipper att betala för att bli av med den. Ta kontakt med någon lokal idrottsförening dom kan tänktas vara intresserade av skräpet.

Just precis. Vill någon hämta den blir vi väldigt glada. Känns synd att slänga bort den eftersom den fungerar...sist vi använde den i alla fall.

Tanken var väl lite att någon här kanske behöver en till sin förening eller något och kan hojta till, orkar inte ringa runt till massa föreningar då hamnar den i soprummet istället :)

/SSB

Kom på att jag glömt uppdatera den här lilla tråden med "latest news". Kopiatorn har fått ett nytt hem hos RoadRacingFabriken.

RRF är en juniorsatsning i 125 klassen, så nu har jag dragit mitt (lilla) strå till stacken för sportens framtid ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg