Vill du ha ditt ställ tvättat och insmort?

• Thread starter Thread starter Robz
  • Start date Start date

Robz

Guest
Behöver låna ett vettigt skinnställ några veckor (ej fransar i byxan!).
Jag är 193cm så strl 56 är minimum.
Betalning blir ett tvättat och insmort ställ tebax...:tummenupp

Hojen verkar nu äntligen bli klar, men pga trötta Italienare med sommarstängda fabriker så dröjer mitt Spykeställ några veckor till :huvet

Vill gasa nu ju!!!

Det finns ju hur många som helst på rea :tummenupp dom kommer med UPS på 3 dagar. Sprilandes NYA.:)
http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf...Leather-Suits/Spyke-Lederkombis-leather-Suits

Mja, har kollat runt en del och de flesta har inte hemma storlek 58 (56 är lite litet runt paketet :D)
...dessutom är det ett försäkringsärende som konstigt nog snudd på tvingar mig ta det genom samma ställe som fixat hojen. Annars tappar jag 20% på ställets värde... :confused: (Mängdrabatt som bolaget förlorar?)

Mja, har kollat runt en del och de flesta har inte hemma storlek 58 (56 är lite litet runt paketet :D)
...dessutom är det ett försäkringsärende som konstigt nog snudd på tvingar mig ta det genom samma ställe som fixat hojen. Annars tappar jag 20% på ställets värde... :confused: (Mängdrabatt som bolaget förlorar?)

ja har eventuellt ett eftersom ja inte har hoj längre.. nästan helt nytt oxå... ör av dig vid intresse... du bor väl me i trakterna inte så längt bort..

Tack, tack... PM på väg :tummenupp

Även tack till Jojjeman som kollar storlek, samt Per (Jimmyrettas polare) som också kollar storlek :Bugar

Med lite tur så gazzar man kanske snart igen...

Tack, tack... PM på väg :tummenupp

Även tack till Jojjeman som kollar storlek, samt Per (Jimmyrettas polare) som också kollar storlek :Bugar

Med lite tur så gazzar man kanske snart igen...

Ska du gaza med det? Ja då får du fan inte låna, trodde det var till din o frugans kinky sexlekar :D

Moahahaha.... är du så'n så skall det kanske inte tvättas då??? :rofl

Fan, där bet ja mej själv i svansen va? haha

Min e 56 :tuttar el jag menade stället. Fast blev lite tveksam till om ja vågar låna ut de nu ändå haha

Bara jag har det tillbaka till den 13okt om de nu passar, för då ska de gasas utav helvete :yoparty

Jag har en sliten och uttöjd dainese 56a.... vete fan om du kommer in i den men du kan alltid testa!

STOORT tack till alla som erbjudit mig låna ställ!!!

Har nu valt Drufus ställ då han bor närmast och det passade... dessutom rätt färg o snyggt :tuttar

Faaan vad gött det var att gazza idag... kom väl upp emot 800m innan frestelsen blev för stor att blippa kopplingen... bara liite. :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park