Speedgirl
Ducatislyna
hihi.. vad vet jag..
men jag vet att min sambo skulle nog bli lite ledsen i ögat då ..
Glömde ju en sak... skulle aldrig funka... helt fel hoj.. snygg o riktigt cool lack, men fel fabrikat.. hihi
haha va du va kräsen då
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hihi.. vad vet jag..
men jag vet att min sambo skulle nog bli lite ledsen i ögat då ..
Glömde ju en sak... skulle aldrig funka... helt fel hoj.. snygg o riktigt cool lack, men fel fabrikat.. hihi
Du har ju inlett operation ligga. Gästboksinlägg å allt.O bara för att jag kommenterar så måste jag vilja något...
hihi....
så kan man ju oxå tolka det.
Du har ju inlett operation ligga. Gästboksinlägg å allt.
ja men visst tänker du på sex med andra kvinnor iallafall fantiserar?
haha va du va kräsen då![]()
Du har ju inlett operation ligga. Gästboksinlägg å allt.
Oj vilken fråga. Det finns ju inget rätt svar på den. Skulle jag svara att jag inte gjort det någon gång skulle man nog kunna säga att jag ljuger. Skulle jag säga att jag gör det framstår jag som ett svin... så... hmmm... Kan ju säga som så, det har hänt att jag tyckt att en annan kvinna är attraktiv.
ha... så går det när jag försöker vara "korrekt"blir en massa svammel
Men.. gäller inte samma sak för er av det motsatta könet
jo samma sak gäller ju. kan ju hålla med om att man kan tycka att någon ser bra ut alltså attraktiv men inte fantiserar man väl om den personen?
jaja strunt samma, ingen sån diskussion härjag var bara nyfiken
Tror nog att om man är nöjd med det man har så behöver man inte fantisera..
Men som du skrev, fel forum.
Det var ju barn man skulle disskutera
![]()
hihi.. kunde bara inte låta bli
tack för denna underbara replik!
söt bild![]()
Tack.
Det går inte o få av den lille från min lilla leksak.
ja det hade kanske varit lägligt.
det känns inte bra att bli kallad korkad för att man yttrar sig om en åsikt.
Vilka jäkla diskussioner det blev här..
Ni som redan har barn, ser att många av er skrivit "innan kunde jag inte tänka mig ett liv med barn, nu kan jag inte tänka mig ett liv utan."
Det är väl iofs ganska bra, för om ett liv utan barn lockar, när man redan har skaffat unge och allt, då var man nog fel ute från början....
Det där känner man igen.Sitter tämligen djupt rotat i generna att skydda sin avkomma.
En helt ny värld öppnade sig som jag ALDRIG kunde föreställa mig innan.
Sitter tämligen djupt rotat i generna att skydda sin avkomma.
Men tvekar man och misstänker att man aldrig kommer att vilja ha sitt barn så skaffa inga, det finns nog med idiotföräldrar ändå...

Sitter tämligen djupt rotat i generna att skydda sin avkomma.
Men tvekar man och misstänker att man aldrig kommer att vilja ha sitt barn så skaffa inga, det finns nog med idiotföräldrar ändå...
Det var lite det jag syftade på, fast jag var nog ganska otydlig.![]()
Jag vet många människor som borde tagit sig både en och två funderare TILL innan de skaffade barn, så som de beter sig mot sina ungar.
Hörde två mammor på ett café nu i veckan som snackade om sina "djävulsungar" som absolut inte gick att få ordning på. Vems fel kan det vara tro? Den ena mamman verkade mer uppgiven än den andra, och pratade om att lämna ungen till nån psyokolog hennes väninna rekommenderat, för tydligen hade hennes "djävulsunge" blivit frommare där. Den andre hade kommit på egen metod som hon tyckte fungerade utmärkt - hon låste in ungen 1-2 timmar i badrummet (tills den slutat skrika).![]()
Det var lite det jag syftade på, fast jag var nog ganska otydlig.![]()
Jag vet många människor som borde tagit sig både en och två funderare TILL innan de skaffade barn, så som de beter sig mot sina ungar.
Hörde två mammor på ett café nu i veckan som snackade om sina "djävulsungar" som absolut inte gick att få ordning på. Vems fel kan det vara tro? Den ena mamman verkade mer uppgiven än den andra, och pratade om att lämna ungen till nån psyokolog hennes väninna rekommenderat, för tydligen hade hennes "djävulsunge" blivit frommare där. Den andre hade kommit på egen metod som hon tyckte fungerade utmärkt - hon låste in ungen 1-2 timmar i badrummet (tills den slutat skrika).![]()
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!