Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Blondie skrev:
Carpe me skrev:Luktar SCAM om det, kolla bland frågorna "Användarnamn Expekt" och "Lösenord till Expekt-konto" anslutningen är inte ens krypterad, så näe skulle alldrig fylla i det dära, så någon annan kan logga in på mitt konto....
McB skrev:Nejdå, inget scam. Informationen skickas till Expekt.com, och domännamnet miljonarerna.se är registrerat av samma webbyrå som handhar resten av Kanal 5s siter. Att det är okrypterat är dock lite konstigt.
Edit: samma formulär är okrypterat även på Expekt.com.
Carpe me skrev:Men varför ska man över huvudtaget fylla i sina kontouppgifter och varför ligger miljonärernas sida under http://s1.edo.se/ medans kanal5 har sin på www.kanal5.basefarm.net , jag tycker det ser vääääälldigt underligt ut.
Expekt behöver ju verkligen inte användarens lösenord!
Visst är den väl krypterad. Det här fick iaf jag fram: "SSL 3.0, RC4 med 128-bitarskryptering (Hög); RSA med 1024-bitarsväxling"Carpe me skrev:...anslutningen är inte ens krypterad, så näe skulle alldrig fylla i det dära, så någon annan kan logga in på mitt konto....
McB skrev:Fälten för användarnamn och lösenord på förstasidan är till för de som inte har ett existerande konto hos Expekt.com. När fälten fylls i skapas alltså ett nytt konto.

Carpe me skrev:Aha, missade den texten angående det.
Då får jag väll tycka att sidan är seriös då![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |