Vill du bli VIP, gör som honom!

Oblic

Skulle inte tro så värst
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Hammarbyhöjden
Hoj
Z750
Surfar rätt så ofta på blarf.nu och hittar lite roliga saker :tuttar

Man fick sig ett gott skratt när man såg den här "annonsen" :hihi


http://hem.bredband.net/alblef/brev/


img3.jpg


:kocko :rofl :död
 
Last edited:
:rofl :rofl kanske ska "låna" det och skicka till Fadde på spy Bar... :D :D
 
Hehe, har inte de 25-årsgräns för det första? Har för mig att jag inte kom in där för några år sen, men jag kan blanda ihop ställena.
 
mb skrev:
Hehe, har inte de 25-årsgräns för det första? Har för mig att jag inte kom in där för några år sen, men jag kan blanda ihop ställena.

Åmehh! Han skriver ju själv att han ser ju äldre ut än 22 ju!!! Klart grabben ska få ett VIP-kort.
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA, jag föraktar sådana här människor, vilken värld lever dom i?
 
När jag var 22år så tyckte jag faktist att det var tufft att hänga på avenyn men nu när jag är 27år så kan jag nog inte komma på något tråkigare.
 
POSÖR!!! :fatta!

Skulle han börja åka mc så skulle det bara vara som ett komplement till hans övriga livsstil. Han skulle köpa en värstinghoj av senaste årsmodell som han utrustar på osmakliga vis. Där efter skulle han åka upp och ner längs Avenyn i den dyraste skinnpyjamasen man kan köpa för pengar. Efter en säsong skulle han sälja alltihop eftersom han insett att han inte kommer in på något av de trendiga ställena i sin fina sparkdräkt, trots att han har tjatat till sig vip-kort.
 
Finns lite fler bilder på pajkspolingen att få tag på :banana även hans mailaddress för den som är sugen på att skicka lite mail :rofl

/B
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top