Oblic
Skulle inte tro så värst
Surfar rätt så ofta på blarf.nu och hittar lite roliga saker
Man fick sig ett gott skratt när man såg den här "annonsen"
http://hem.bredband.net/alblef/brev/
:kocko

Man fick sig ett gott skratt när man såg den här "annonsen"
http://hem.bredband.net/alblef/brev/
:kocko

Last edited:
det borde han ju fatta att man inte kan göra hur som hellst
även hans mailaddress för den som är sugen på att skicka lite mail