Vill du bli klonad?

tycon1 skrev:
Är det bara jag som har fått uppfattningen att du (nitrogen) ska göra något drastiskt för att förändra ditt liv? ...Ja vad säger man, vilket slöseri! :död
Vad är det du försöker initiera? Jag betvivlar att du är tillräckligt högutbildad för att göra den bedömningen, men tack för din analys. :pannkyss

Nitrogen skrev:
Vad är det du försöker initiera? Jag betvivlar att du är tillräckligt högutbildad för att göra den bedömningen, men tack för din analys. :pannkyss

Nej det var långt ifrån en analys, jag ställde en fråga om min simpla teori stämde! Läs om läs rätt..

hijacklive.jpg

tycon1 skrev:
Nej det var långt ifrån en analys, jag ställde en fråga om min simpla teori stämde! Läs om läs rätt..
Jag kan läsa rätt, tackar som frågar. Du har fortfarande inte svarat på min fråga dock :)

Nitrogen skrev:
Om jag vore kille så skulle jag varit sjukt välutrustad. Så ni kan börja kalla mig för Kapten Falukorv på en gång! :hihi

...du... borde nog... söka lite hjälp. :3freak

..är du på riktigt? :7peta

tycon1 skrev:
Det svaret kommer när jag fått svar på min fråga! :tungan :rolleyes:
Det var väl ändå en retorisk fråga, för du verkar ju sitta och trycka på svaret.

Zee skrev:
Jag ser ingen relevant koppling mellan dina bilder och tråden i fråga. Var snäll och posta dina lama bilder någon annanstans, tack!

John skrev:
...du... borde nog... söka lite hjälp. :3freak

..är du på riktigt? :7peta
Nej, jag är bara på låtsas. :rolleyes:

improper_use.jpg

own3d.gif

timeline.gif

Nitrogen skrev:
Jag ser ingen relevant koppling mellan dina bilder och tråden i fråga. Var snäll och posta dina lama bilder någon annanstans, tack!

stupidthreadwarning.gif

Hmmm udda tråd :tomten

vad ska den klonade saken användas till? :va
Eller till vem och vart :tomten

Carpe me skrev:

Du kan spara den till dina barnbarn och visa hur du var när du var på topp. Akta dig bara så inte lilltjejen lånar den. Eller så kan du testa en ny form av självsex. Möjligheterna är obegränsade.

Carpe me skrev:

Man har den i reserv ifall ifall.

Alternativt som bokstöd.

/Mannen med de lama bilderna. :martialar -Hooaaa!

Långa farbron skrev:
Hmmm kör ett litet trick från svunna tider på henne :)

Avslöja mig inte :4skrika

Victor skrev:
Du kan spara den till dina barnbarn och visa hur du var när du var på topp. Akta dig bara så inte lilltjejen lånar den. Eller så kan du testa en ny form av självsex. Möjligheterna är obegränsade.

Haha sjukt, riktigt sjukt :rofl

Zee skrev:
Man har den i reserv ifall ifall.

Alternativt som bokstöd.

/Mannen med de lama bilderna. :martialar -Hooaaa!

Jo grannarna skulle nog bli förvånade om de tittade in gneom fönstret å såg den i hyllan, :näsblod

Nitrogen skrev:
Jag ska fota, lägga ut på nätet och berätta för hela världen vem den tillhör. :rolleyes:

Jaha, tänkte att det var så att du skulle använda dig på dig själv. Men näe då får det vara, :slicka

Och föresten, vem fan har snorr "bocka i för att cittera så många du vill" rutan? Lagomt enkelt att göra såhär, öppna 10 flikar med olika citat. Ungefär.

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8