Vill du bli klonad?

Haha...! Betalar du så... ;)

Måste säga att jag blev heltänd på dig efter att ha läst din så kallade presentation! :rofl

*DanTheMan* skrev:
Vadå kan man gjuta sin egna dase :va maffigt att ha den hemma hängandes på väggen eller i bokhyllan,,,tyvärr så har jag inte så mycket plats för den :huvet
Den är ju så STOR, du skulle behöva ett piedestal eller liknande att ställa den på isåfall ;)

Om man skulle tycka att det behövdes lite mer än att gjuta sin egen dildo ,så rekomenderar jag denna spänningshöjare.

Bifogat

• ratsastel.jpg
    ratsastel.jpg
    40.2 KB · Visningar: 104
Om jag vore kille så skulle jag varit sjukt välutrustad. Så ni kan börja kalla mig för Kapten Falukorv på en gång! :hihi

Nitrogen skrev:
Om jag vore kille så skulle jag varit sjukt välutrustad. Så ni kan börja kalla mig för Kapten Falukorv på en gång! :hihi
Lyllo dig!
Hade jag varit tjej hade jag haft schyddiga pattar :Bugar :tuttar

Nitrogen skrev:
Du är väl inte påväg att göra ett misstag? :7peta

sucks5.jpg

Är det bara jag som har fått uppfattningen att du (nitrogen) ska göra något drastiskt för att förändra ditt liv? ...Ja vad säger man, vilket slöseri! :död

tycon1 skrev:
Är det bara jag som har fått uppfattningen att du (nitrogen) ska göra något drastiskt för att förändra ditt liv? ...Ja vad säger man, vilket slöseri! :död

Vaddå slöseri? Nerdekade små teens är ju skitkul. Du är däremot kille och inte alls lika kul. Inte på en skärm iallafall.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg