Vill bygga fighter, behöver lite hjälp!!!

Nemal

Köttätare
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
R1 2001 Turbo
Tjo!
Vill mer än gärna bygga fighter av min hoj, MEN...
Har en Gixxer -98, Nylackerad å allt sån där, alltså i tiptopskick.
För att det ska se bra ut kan jag INTE använda org ankbakdelen, Måste bytas ut mot en gixxer -00 del, eller annan spetsig. Men kruxet är att jag måste "kunna" skjutsa på den, eftersom det går nästan bara att få tag på racebakdelar =(. Anledningen till att jag vill bygga om är att fighter ser så fruktansvärt brutal ut i uppsittande ställning med crossstyre å så.
Har lagt ut hojjen på annons så att jag kan köpa mig en något nyare hoj men mer upprät och spetsigare bakdel. Någon som kan ha någon ide om hur jag kan behålla min hoj men med ny bakdel med passagerar plats? eller vet om någon som e intresserad av byte? Men saken är den att jag är så fruktansvärt nöjd med den... :gnissla

http://www.blocket.se/vi/7879600.htm?ca=21_s

Vet inte hur ja ska göra, väldigt tacksam för lite vägledning eller hjälp :fyllisar

Mvh Ola

Men skaffa en begagnad bakdel med sits från en gixxer 750 -00 framåt eller 1000, finns garanterat nån som har liggande.

Kolla annars med Mr K på Radical Riders forumdelen här på sporthoj, han fixar kåpdelar från USA eller europa till folk.

Lycka till, Fighter rular fett. Köp inte en färdigfighter som Z1000 eller så, ingen match. Roligare med nåt du själv skapat. :yoparty

bo$ken skrev:
2094463 Men skaffa en begagnad bakdel med sits från en gixxer 750 -00 framåt eller 1000, finns garanterat nån som har liggande.

Kolla annars med Mr K på Radical Riders forumdelen här på sporthoj, han fixar kåpdelar från USA eller europa till folk.

Lycka till, Fighter rular fett. Köp inte en färdigfighter som Z1000 eller så, ingen match. Roligare med nåt du själv skapat. :yoparty
Kan ju faktiskt ringa Bike i trollhättan, dom lär väll ha en liggandes på deras "krockade" avdelning!

Mvh Ola

Ingen som vet något schysst projekt man kan bygga på som vill byta till sig en kanon hoj???

Mvh Ola

Man kan ju annars ta en racebakdel, kapa ut vid passagerar kutsen och sedan fälla in en passagerarkuts som man skruvar i bakramen, de borde vara det billigaste och bäste alternativet. Vad tror ni om detta?

Mvh Ola

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...