Vill berömma Bröderna Nilssons i HBG

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Vet inte om detta strider mot forumreglerna, i så fall beklagar jag och ber en moderator radera tråden.

I vilket fall som helst så var vi inne hos Bröderna Nilssons idag http://www.nilssonsmc.se/

Skulle köpa nya handskar tänkte jag. Blev positivt överraskad när det visade sig att i princip hela lagret eller minst 50-75% av det var prisnedsatt på ett eller annat sätt.

Testade en hel del handskar och vände till och med tillbaks efter att jag köpt ett par då den ena kändes lite kort i tummen. Hela lagret tittades direkt genom för att hitta en handske som passade den felande "labben".

Mycket positiv upplevelse och bemötande. Sticker dit imorgon igen för att shoppa hjälm till tjejen och kanske ett par byxor till mig själv.

Tackar för bemötandet idag hos Bröderna Nilssons

Efter att ha letat handskar i 9år lyckas jag få tag på sådana jag vill ha - E X A K T ! ! ! som jag vill ha alltså - hos the brotherhood of Nilssons.

Handlar ingen annanstans än där.
Lite synd att jag redan har allt nu(fattades bara handskarna) men girigheten tar väl över nån dag igen och då vet jag vart jag ska gå. :)

Efter att ha letat handskar i 9år lyckas jag få tag på sådana jag vill ha - E X A K T ! ! ! som jag vill ha alltså - hos the brotherhood of Nilssons.

Handlar ingen annanstans än där.
Lite synd att jag redan har allt nu(fattades bara handskarna) men girigheten tar väl över nån dag igen och då vet jag vart jag ska gå. :)

Guldhandskar eller? ;)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...