Vill bara "skryta" lite :D

• Thread starter Thread starter LalleBalle
  • Start date Start date

LalleBalle

Guest
Min lillebror fyllde precis 4 år. Han fick en pw50 med lite utrustning :tummenupp Just nu håller vi på att jobba på hur man använder gasen och bromsen :D

Finns det inga andra här inne som vill "skryta" lite med deras söner/döttrar etc? lägg up en bild eller nåt

Bild på min lillebror....
viewphoto.php

hahaha kolla ögonen på honom, det där känner man igen :tummenupp sådär såg man nog ut själv :D Att se ett barns lycka gör fan riktigt gott i magtrakten :yoparty

Jävligt taskigt mot hans kompisar... Ser ni deras taffsande fingrar på framhjulet? :D

20SK skrev:
hahaha kolla ögonen på honom, det där känner man igen :tummenupp sådär såg man nog ut själv :D
Jag ser fortfarande ut sådär när jag får sätta mig på hojjen första gångerna för säsongen :3freak

Min PW80 används närmast av min granne, men han är ju 8-9 år redan :/

LalleBalle skrev:
Min lillebror fyllde precis 4 år. Han fick en pw50 med lite utrustning :tummenupp Just nu håller vi på att jobba på hur man använder gasen och bromsen :D

Finns det inga andra här inne som vill "skryta" lite med deras söner/döttrar etc? lägg up en bild eller nåt

Nu ska du lära honom att köra på bakslangen också. :tummenupp

Lyckligare kan man nog inte vara, kommer ihåg att jag tjatade som faan på farsan om en 80cc men det närmaste han kunte tänka sig erbjuda va ett sätt golfklubbor!

Hightuned skrev:
Lyckligare kan man nog inte vara, kommer ihåg att jag tjatade som faan på farsan om en 80cc men det närmaste han kunte tänka sig erbjuda va ett sätt golfklubbor!

:rofl :rofl :rofl

Har faktiskt haft både en pw50 och en pw80 i unga dar, det va väll så det hela började :) :Bugar

Hade med en sån hjälm utan hakskydd, sen trillade jag o slog ut en tand, då tvingade mamma pappa att köpa en hjälm med hakskydd :D :crash

Min systerson fick en förra sommaren. 4 bast han också då!
Han kör som en kung nu :yoparty

Bifogat

• Emil -09.jpg
    Emil -09.jpg
    82.1 KB · Visningar: 194
Så ser en kung ut :D

Ska köpa en till min lille kille, fyller 5år i april.

Någon med råd om vad man ska köpa?

Byggde en Willys till ungarna.Motorsågsmotor och bakaxel med diff från en permobil.Plastad träkaross.Klart uppskattad kan jag tala om!!!! :banana
Få se vad nästa projekt blir,motorcykel kanske??

Bifogat

• bil1.JPG
    bil1.JPG
    15.7 KB · Visningar: 173
Tony Tiger skrev:
Så ser en kung ut :D

Ska köpa en till min lille kille, fyller 5år i april.

Någon med råd om vad man ska köpa?

XR50!!! CRF50F heter dom i år, men då får nog inte grabben ha den ifred, sjukt kula att köra. Jag fick aldrig nån 50 kubikare :fatta!

Kika in på www.stuntoholics.com där finns bilder på min "pimpiga" CRF50 jag köpte för ett par veckor sen. Vi får ta och köra VM runt kvarteret i sommar :banana

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...