vilket väljer du?

• Thread starter Thread starter E22
  • Start date Start date

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Hoj
*
Vilket väljer du?
Har en "kolega" i sina bästa år på jobbet som väljer att köra honda skugga, varör frågar jag mig????
vilket väljer du & motivera svaret :D

Bifogat

• 2535_ridethischicks.jpg
    2535_ridethischicks.jpg
    107.1 KB · Visningar: 767
Last edited:
E22 skrev:
Vilket välger du?
Har en "kolega" i sina bästa år på jobbet som välger att köra honda skugga, varör frågar jag mig????
vilket välger du & motivera svaret :D

Övre! Har du en gång smakat russin, vill du aldrig mer äta druva! :tummenupp

E22 skrev:
Vilket välger du?
Har en "kolega" i sina bästa år på jobbet som välger att köra honda skugga, varör frågar jag mig????
vilket välger du & motivera svaret :D
Är det "Ta 4 och betala för 1" deal så blir nästa hoj en Sukka.... :Bugar

loser skrev:
Övre! Har du en gång smakat russin, vill du aldrig mer äta druva! :tummenupp
He he he....

Tycker dom på övre bilden ser ut att vara lite för gammla för mig kasnke. Men säkerligen är dom på undre bilden för unga. Ser ut som typ 14 år eller nått. Så jag väljer nog en Mv Agusta. :va

mvh Mar

Mar skrev:
Tycker dom på övre bilden ser ut att vara lite för gammla för mig kasnke. Men säkerligen är dom på undre bilden för unga. Ser ut som typ 14 år eller nått. Så jag väljer nog en Mv Agusta. :va

mvh Mar

haha!! :hihi

Länge leve MILF!!

Dodge RAM:en (Bakom Gixxen).
Fördelen med att köra en sådan är att dom du krockar med dör, och inte du :tuttar

Kärringarna högst upp verkar ju vara ett glatt gäng.
Brudarna ser ju bara allmänt uttråkade ut, orka med sådana tråkmånsar i längden.

För övrigt är jag övertygad om att man skulle få lägra fler brudar om man körde customhojen. :banana

Om man skulle ha en hoj som står utanför fiket för att man ska var kooool så skulle jag ha den övre. Oldschool, plast är trots allt plast och har bjärta färger..
Om man ska köra grejen sen så är det en annan fråga.
Men vad vet jag som har en gpz759 från 83 som står i ett garage :(

Äh lika bra att jag går och skruvar av bränslekranen och kollar varför den är så trög.

Back