Vilket väder?

25-30, molnfritt, grönt överallt, inte en jävel på småvägarna.

ska ha regnat dagen innan så syret är extra lätt att förbränna och så har allt skit från vägarna runnit bort med regnet då också, lite folk ute på vägarna och ca 25 grader soligt och fulltankad :D

Jo det är ju sant., man skall ju inte vinka åt dom pricis när dom kör förbi, = ta mig:!

Soligt, givetvis! Men det ska inte vara för varmt, för då är det inte så mysigt eg. helst runt 20 grader, 30 grader är för mycket tycker jag :tomten
snut fritt är ju ingen nackdel.....dessutom ska det gärna finnas några babes att posa för :banana :tuttar
det kan vara lite svårt att impa med en 125:a offroad bara :huvet

Sol, lite moln ungefär 20 till 25 grader.

Asfalten ska vara runt 25-30 grader så man får riktigt bra grepp sen blir det knäskrap. :kär

INGA moppar på vägarna, INGA bilar, INGA traktorer, bara en själv o lite andra motorcyklar.

håller inte med Solid Snake.....
givetvis ska det finnas fjortisar ute på sina söndertrimmade moppar.
Så man kan köra förbi dem på 3 el.4 växeln och skratta gott inombords :rofl
dessa moppepojkar........... :rolleyes: börjar bli lite trött på ett gäng som håller till här i kvarteret (svärmar för granntjejen). De utmanade mig på ett race, men mogen som man är så sket jag i dem...då försökte de övertala mig, men eftersom längd och vikt skillnaden är båda bortåt 10 enheter till min fördel så blev det liksom inget.... :fatta!

Poyjs skrev:
Jo det är ju sant., man skall ju inte vinka åt dom pricis när dom kör förbi, = ta mig:!

Jo da, det är bara kul att vinka, men värkar dumt om man kommer över laglig fart... :tomten

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT