Vilket väder!! Nu blir det åka av!!! Sthlm

Det blev bara 4 stygn så det räknas nog inte....

Det blev ett större hål i egot... faan det var andra gången...

Jag fick sjuksköterskan att ta en bild av eländet :rolleyes: så en bild kommer strax sen är tävling om vilken kroppsdel igång.... :confused:

Sen kan jag komma med ett litet tips... Innan ni börjar öva på "12 aclock" testa om ni hittar bakbromsen.... :crash

Jag försökte bromsa tre gånger innan kraschen... och jag missade bromsen alla gånger... :mad:

Tur att ´man har ett riktigt ställ annars hade man nog haft mer ont idag...

Superbus 640 skrev:
Jag fick sjuksköterskan att ta en bild av eländet :rolleyes: så en bild kommer strax sen är tävling om vilken kroppsdel igång.... :confused:

Sen kan jag komma med ett litet tips... Innan ni börjar öva på "12 aclock" testa om ni hittar bakbromsen.... :crash

Jag försökte bromsa tre gånger innan kraschen... och jag missade bromsen alla gånger... :mad:

Huvudsaken är att du klarade dig utan större skador och benbrott...
Så fort det blir väder och jag har fixat punkan, så hakar jag med...
Förhoppningsvis utan klotning som resultat... :crash
Vi ses. :cool:

Superbus 640 skrev:

Ajdå,låter inte roligt det där.
Tur att du klarade dig skapligt iallafall,kunde ju somsagt varit värre.
Hur gick det med hojjen?

Synd som fan att du ramlade. Tur med vädret dock, nu kan du låta hojjen damma till sig lite utan att få dåligt samvete... =)

Annars var det lyckat tycker jag, synd bara på duccekillen som försvann... hehe

Krya på dig...!

/Zana

Var det ni som sick-sackade mellan bilarna på E18 strax innan Täby vid 15-snåret? Såg ut som 2 LC4 och en väghoj av något slag. Satt o tryckte i bilen i köerna och var jävligt avundsjuk... Lät fint som f*n!!! :-)

Basse skrev:
Var det ni som sick-sackade mellan bilarna på E18 strax innan Täby vid 15-snåret? Såg ut som 2 LC4 och en väghoj av något slag. Satt o tryckte i bilen i köerna och var jävligt avundsjuk... Lät fint som f*n!!! :-)

Det var nog vi, många köer den dan... Tur att man körde hoj.... =)

Okej grabbar gissa kroppsdel....

Bifogat

• uaaaksmall.jpg
    uaaaksmall.jpg
    46.2 KB · Visningar: 131
Njaaaeee...
Om man säger så så är såret på mitt ego bra mycket större för det där drog de ihop med 4 stygn... Och det kommer att behövas bra mycket mer än 4 stygn för att laga mitt ego...

Tur att man har ett schysst skinnställ och tränar på avlyst område för en sån klotning på vägen och jeans skulle inte ha varit nyttig.

Såret hamnade på insidan av armen strax nedanför armbågen!!!! Hur det gick till har jag svårt att förstå... troligen vred sig de hårda skydden i jackan och skar upp armen...

Ja ja det är bara att ge sig på den igen... kanske lägga mer träning på Stoppiesarna ett tag framöver iställer för 2 o'clock övningar utan att ha pejl på bakbromsen... :crash

Jag har barnen den här veckan så hojen får vila men nästa vecka då jä....ar

Använd skyddsutrustning!!! Tänj gränserna... och se till att flina brett och ta kracherna som en tankeställare.

Jag wheelade i alla fall genom växlarna på väg till akuten så några större men har man nog inte fått...

Fast custom järnen har nog blivit lite mer lockande... :rolleyes:

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...