Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
SuperMicke skrev:Man är vad man snusar, som min gamla mamma sa...
jo Pjuh dessa veckor har varit fruktansvärda speciellt när man fått stressa o ha sig på jobbet eller liknande, man blev ju helt hispig...mb skrev:Då klår jag dig med några månader. De första tre veckorna var riktigt hemska, men efter det gick det hur bra som helst.
Hultan skrev:Nån som sett dom nya "rockers" ? Röda dosan smakar inte så gott.. coolt namn och dosa dock!
A© skrev:Ettan.. men har slutat efter 13 år...
Laphroaig skrev:Självklart har man funderat på att sluta men känner att jag inte är tillräckligt motiverad för att klara av det![]()
Köp nikotintugummin i värsta fall, det är bättre än att återgå till snuset. Det funkar suveränt för mig, jag känner ingen nikotinabstinens alls (faktum är att tugummit ger en rätt skön nikotinrush precis i början av tuggandetPollySmurf skrev:plus att det är Dreamhack om 1 dag och man vill inte slösa bort dom 1000 kronorna man lägger på det genom att deppa som fan hela tiden.. panik![]()
sgtpepper skrev:Köp nikotintugummin i värsta fall, det är bättre än att återgå till snuset. Det funkar suveränt för mig, jag känner ingen nikotinabstinens alls (faktum är att tugummit ger en rätt skön nikotinrush precis i början av tuggandet).
Här är mina personliga orsaker till varför jag försöker sluta: Högt blodtryck, tandköttet dras uppåt och blottar tandhalsarna (iaf mina), dålig andedräkt, kan finnas cancerrisk (därom tvista de lärda, men varför chansa?), trist att vara så beroende att man får spel om snuset tar slut, dyrt.HansJ skrev:Varför ska man sluta att snusa egentligen? Ni som slutat, vad är det mest positiva med att inte snusa? Har försökt sluta för många år sen, men gett upp och är en lycklig snusare, men finns det några bra argument så får man väl lyssna och överväga... (Och det räcker inte med ekonomiska argument, sånt begriper jag mig inte på)
För mig var det mest för tandköttets skull, plus att jag irriterade mig på att blodtrycket var för högt.HansJ skrev:Varför ska man sluta att snusa egentligen? Ni som slutat, vad är det mest positiva med att inte snusa? Har försökt sluta för många år sen, men gett upp och är en lycklig snusare, men finns det några bra argument så får man väl lyssna och överväga... (Och det räcker inte med ekonomiska argument, sånt begriper jag mig inte på)
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |