Vilket snus snusar du?

Vad snusar du?

• Antal röstningar
    0

McB

Moderat(or)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Senare...
En helt ovetenskapligt utförd vetenskaplig undersökning. Vilket snus snusar du?

Pga. utrymmesskäl finns inte alla varianter med i pollen, så ange nedan huruvida du snusar portion eller lössnus.

Om du, som jag, brukar alternera mellan flera olika varianter, rösta på det alternativ som du mestadels använder.

There is only one, GROV :yoparty

Iofs e jag lite fjollig å snusar både bak och blöja :rodnar

GBG's våldtäkt.

Thats the perfume I do!

Ibland :rolleyes:

Å andra sidan snusar jag allt jag kommer över när jag är sugen....

Rapé portion. Orka sitta och krama på jobbet när man håller på med massa papper och knapprar på dator hela tiden...

gaaah var länge sedan det blev en prilla nu, dom säljer inte det svarta guldet i aus! när det blir av är det gbg eller grovsnus iaf, portion även om det har börjat bli alltmer general bak.

Har provat på det mesta men det är General och Grov som hållit i sig längst. Tyvärr blev det tvärstopp för Generalsnusandet under lumpen. Gick omkring med en snus som en grapefrukt i princip dygnet runt i över ett år så efter det klarar jag inte av smaken, blir faktiskt illamående.
Nu är det Grov för hela slanten, mestadels White när jag är bland folk (lite fräshare än bak) men en och annan redig fotboll glider in under läppen när tillfälle ges :tummenupp

Jag är numera snusfri! Förr va de Göteborg blöjja som gällde!

Snusade Grov lös under ett gäng med år tills jag tillfälligt slutade helt. Sen jag ramlade dit igen har det varit blöja som gällt.

Slutade snusa inspirerad av en tråd som var uppe här för någon månad sen. Upptäckte att mitt tandkött tagit lite stryk. Under två veckor mådde jag så illa så det går knappt att beskriva, men sen har det varit lugnt.

Gbg rape, general, ettan och Skruf orginal i lösa verisioner brukar jag böka in under läppen.
Senaste två åren har jag nog inte köpt fem dosor i rad av samma snus, från att innan ha snusat general i säkert 10år.
Vill väl egentligen sluta men hittar inte motivation och energi till det.
//Tobbe

mb skrev:
Slutade snusa inspirerad av en tråd som var uppe här för någon månad sen. Upptäckte att mitt tandkött tagit lite stryk. Under två veckor mådde jag så illa så det går knappt att beskriva, men sen har det varit lugnt.

Det har visat sig i flera undersökningar (vetenskapliga eller ej vet jag inte) att nikotin är mer beroendeframkallande än t.ex heroin och kokain. Att sluta snusa kräver en stark vilja, bra jobbat.

Loader skrev:
Det har visat sig i flera undersökningar (vetenskapliga eller ej vet jag inte) att nikotin är mer beroendeframkallande än t.ex heroin och kokain. Att sluta snusa kräver en stark vilja, bra jobbat.
Tackar, det har gått bra. Hade snusat i 4 år och rökt innan dess. Saken var den att jag egentligen inte hade tänkt sluta från början. Jag ville bara se om om jag kunde - se vad som hände om jag var utan en vecka. Men när jag började må så jävla illa så fick jag en tankeställare och blev destå tjurigare. Ju sämre jag mådde, destå större motivation fick jag inte börja igen... Gäller att omvandla sina svagheter till sin styrka.

Snusar grov lössnus förutom på fest då det brukar vara lite smidigare med portion snusihelamunnensmiley-> :crash

Kommer ibland på mig själv med dåliga tankar om att lägga av men hittills har jag inte fallit dit.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT