OLJEKYLD GSXR
FÖRBJUD STARSTRIKER
gleb skrev:Kosmic: Devil var riktigt snyggt....likaså Akrapovic Superbike Roger...det enda fula med de systemen (om man nu skall vara petig*S*) är att de sticker ut alldeles för mycket där bar enligt min smak...ser lite mysko ut typ. Men Lasers x-treme är ngt som är riktigt snyggt...två pipor där bak = mumma hihi , jag får nog ta mig ytterligare en funderare...kanske till och med köra orginal i sommar för att se om laser släpper x-treme rören med Duo-Tech = smidigt. Jag mailade till Laser i Holland och det verkar som att de håller på att utveckla Duo Tech till X-treme men det skulle visst dröja ett tag till inan de kommer på marknaden.
Läste förresten i Bike (nr 8 tror jag det var) där hade de gjort ett stort slip on test med vad jag förstår de "vanligaste" märkena...och enligt dem var Micron bäst i test tätt följt av Akrapovic och Devil (om jag inte minns helt fel) Test objektet var en Suzuki GSX-R 1000.
Nähäp tillbaks till städandet![]()
Du minns fel, Micron kom mycket riktigt först, följt av Yoshimura, Devil, Laser, Mivv, Arrow, Acrapovic, Remus och Leo Vince. Detta gäller de justerade cyklarna, är inte så annorlunda ojusterat. Jag slår ett slag för ett Yoshimurasystem, de har alltid haft mycket bra passform, finish och kvalitet kombinerat med bra effekt och ganska låg ljudnivå.