Vilket slip-on är snyggast på denna hoj?

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Vilket slip-on är snyggast på denna hoj (OBS. Bilder)?

Jag har beslutsångest och har svårt att bestämma mig för vilket av dessa system som är snyggast. Det lutar åt ett av dem, men jag säger inte vilket än. Först vill jag höra vad ni andra tycker. Systemen finns i länken nedan:

http://www.gpr.it/scheda.php?idcatveicolo=1&idveicolo=42

Last edited:
Det vänstra först, men sen tycker jag det var för litet, så det högra nu, Ja!
//J

Det högra. Jag har precis likadant på min hornet. Tycker den andra ser för liten ut.

Haha jag letade som fan efter ett avkonat slipon till min Hornet för rimligt pris och snyggt utseende utan att hitta nåt... Därför köpte jag det till höger och är jäkligt nöjd med det. Perfekt passform, bra pris, snyggt (Skall ju vara rostfritt eller titan :D)... Och nu såg jag det avkonade, men det hade jag ändå inte köpt för jag tyckte det såg ut som stryk faktiskt :)
Och det ser faktiskt inte ut som skit bakifrån :tummenupp

Vilket var det du hade tänkt dig då?

Haha jag letade som fan efter ett avkonat slipon till min Hornet för rimligt pris och snyggt utseende utan att hitta nåt... Därför köpte jag det till höger och är jäkligt nöjd med det. Perfekt passform, bra pris, snyggt (Skall ju vara rostfritt eller titan :D)... Och nu såg jag det avkonade, men det hade jag ändå inte köpt för jag tyckte det såg ut som stryk faktiskt :)

Det lutar åt det vänstra, men jag vet inte riktigt. Det vänstra ser lite mer speciellt ut, inte bara en stor burk. Samtidigt är det stilrent. Den stora ser ut som alla andra. Skitsvårt val faktiskt. Det är morsan som ska få det och i så fall kanske det är bäst att köra "safe" och satsa på det stora... :huvet

Du hade inga problem med blinkersen då? Det ser väldigt tight ut. Behöver man modda eller fungerar det ändå?

Det vänstra, med god marginal! Men då är jag också lite allergisk mot "vanliga" slip-on och en inbiten förespråkare för så små ljuddämpare som möjligt! Alltså små i storlek, inte i ljuddämpning... :)

Synd bara att det vänstra inte kommit till Sverige än. Boove beställde det i november men det har fortfarande inte dykt upp. Kanske kan vara värt att vänta på i alla fall. Vi får se hur det blir...

Inga problem med blinkersen men blev när jag tog bort stänkskärmen, finns ingen plats för blinkers då.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back