Vilket skinnställ har du?

Har du flera ställ; välj det du i huvudsak nyttjar.


  • Antal röstningar
    0
Har alltid haft Dainese innan men köpte ett Spyke vector ifjor.
Sitter så mycket bättre. :tuttar
Det är bra ventilerat bra på sommaren men lite kallt i början på säsongen.
 
Alpinestars! Track pant+ STUNT. S-MX sko + GP-plus vante.
KANONstuffs alltihop. Rekomendation.
 
Har alltid kört Dainese och kommer att fortsätta med det. Är också mkt nöjd med mina handskar av samma fabrikat.
 
Kör i Alpinestars TZ-1 helstället, köpte det hösten -03 begagnat, såg iofs näst intill nytt ut för 6000:-, helt klart har det varit värt priset. Sitter kanon förutom att man får hängröv i det.
 
Snyggaste och bästa

Dainese Bora Race
Stövel Dainese Race Axial
Handskar Dainese Speedmetal

Precis som Rossi :tummenupp
 

Bifogat

  • Axial.jpg
    Axial.jpg
    90.5 KB · Visningar: 97
  • DaineseTutaBorag.jpg
    DaineseTutaBorag.jpg
    92.1 KB · Visningar: 182
  • Speed_Metal_Glove_blk_210x202.jpg
    Speed_Metal_Glove_blk_210x202.jpg
    8.8 KB · Visningar: 921
IXS och det är SKIIIT!! Har kört sönder det 2 ggr :mad:
 
Ett Frank Thomas race. Kanonkvalite. Bra sömmar mm.
Har varit med om 2 st marksyningar och hållit/skyddat mycket bra.
Har haft givetvis haft det inlämnat för total översyn och reparationer efteråt.
 
Jag har ett Spruce, tror det är ett damställ. Det åker jag i för att vurpa in ordentligt. Billigt var det begagnat ;D

Har närmare 20 vurpor i det stället och det håller fortfarande.
 
Alpinestars TLD skinnställ
3b.gif


Alpinestars GP plus handskar
GP%20Plus%20black.jpg


OGK FF4 GP hjälm
GWWHEOGAA.jpg
 
säkerheten först grabbar....

men på vardagarna kör jag me axo stället...axo stövlar och lovike vantar
 

Bifogat

  • aw408197-1.jpg
    aw408197-1.jpg
    28.5 KB · Visningar: 90
Dainese!
Sitter bra,verkar vara rejält gjort(sömmar,dragkedjor)!
Dragkedje loggan i gummi har gått av+loggan på bröstet har spruckit,annars är de väsentliga grejorna bra(skinn detaljerna).
Häng röven fick man med på köpet! :hihi
 
Kört med Arlen Ness Metal, 1 säsong (som inte e riktigt slut än)

Resultat: Dragkedja gylf sönder
Dragkedja v. arm sönder
Söm h. vad har gått upp

:huvet

Tur man får det lagat gratis iaf :rolleyes:
 
Du har glömt fler märken.. AXO!!!! Grymt snygga ställ! :banana
 

Bifogat

  • Mariacbr.JPG
    Mariacbr.JPG
    117 KB · Visningar: 230
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top