Vilket rejs det kan bli i framtiden....

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
för just nu ligger aste i ledningen men Riddick skuggar tätt bakom, Busis har redan övat ett tag men kommer att få hård konkurrens. Både jag och Eric Metal kommer att rivstarta när hojsäsongen är över (man få ju planera lite).

blacktriple tjuvstartade redan förra året men vi andra hinner ikapp på ren talang!

Jaha, vad gäller detta nu då...? ;)

Barnvagnsrace kanske:va
Rätt direkt!

På startlinjen:
barnvagnar_94696d.jpg

Jag tänker ladda med sportchassie, LM alt. kolfiberfälgar, lågprofildäck och snabbkoppling för överlägsna depåstopp.
Inte omöjligt att det även blir ställbart skjuthandtag. Vi får se vad budgeten tillåter.

Vad har ni andra att komma med?

Last edited:
Första är väl att ta bort "taket" så att den blir liiiite mer aerodynamisk :)

Edit: Hm downforce kanske? :tummenupp

Last edited:
Jag har en combi till salu svart med carbonlock och lackade fälgar enda ex i värden har även en sport model lite lättar och smidigar i kurverna kan ligga med bra fart :)

Bifogat

• mobil 005.JPG
    mobil 005.JPG
    103.5 KB · Visningar: 62
  • mobil 006.JPG
    mobil 006.JPG
    111 KB · Visningar: 53
  • mobil 007.JPG
    mobil 007.JPG
    101.4 KB · Visningar: 51
Last edited:
Douglas har kanske sin till salu.... värsta joggingvagnen med kolfiber och SKIVBROMS fram. :yoparty
Kanske t o m snabbare än en Trajja!!

Jaaa, grattis förresten!

Jag och min bättre hälft såg till att trygga framtiden med en blivande Rossi för några månader sedan. Han kör (åker) Crescent Classic -09 med aluminiumchassi, kullagrade lufthjul och 4-positioners ryggläge. Köttigt värre!

Kanske dax att arrangera måndagstur med barnvagnarna? :yoparty

Emmaljunga City Cross.
2010 års hippaste färg såklart, Pro Bordeaux! :banana

Inte bara svensktillverkad, den är skånetillverkad!

Stort grattis till alla som bidrar till ett RoH-dagis!
Ap ap ap... det där kan inte stämma, 2009 måste det vara så försök inte.
2010:orna måste ha kommit efter september :fakta

Hej o hå, skrev ett långt korkat inlägg huruvida det lönar sig att göka eller ej.
Kontentan är iaf. att ex. indexfond som Avanza-zero är bättre över tid än att göka. Rent sett till avkastning. (Exkluderat ev. tennisprofs)

Inshallah
Avkastning är väl en sak men det är fan så mycket roligare att göra placeringen...

Last edited:
Det där får du väl tacka din bättre hälft för. För det var väl så att du ville ha en svart :7peta :tungan

Såklart jag måste tacka Sara för det. Hon har ju väldigt bra smak. Hon har ju valt mig en gång i tiden. :)

Ap ap ap... det där kan inte stämma, 2009 måste det vara så försök inte.
2010:orna måste ha kommit efter september :fakta

Jag tror att det faktiskt är en 2010:a. När vi väl ville hämta vagnen hade inte alla delarna kommit. Vi fick en låneliggdel i en vecka.

Last edited:
Tänk också på att man behöver en extra vagn på dagis. Vi köpte en sådan slitvagn på Coop för 1000:- Behöver inte vara nå speciellt.

Tänk också på att man behöver en extra vagn på dagis. Vi köpte en sådan slitvagn på Coop för 1000:- Behöver inte vara nå speciellt.

Behöver man extra vagn till dagis?:va

Planering e allt, vi har hela vinterhalvåret på oss att träna, trimma, styla. Jag har inte kollat runt så mycket än, men nu när jag såg denna tråden fick jag upp helt nya bilder i huvet på vad för vagn vi ska ha:D

Tack så mycket allihop, ska bli skitkul:)

Last edited:
Jag och min bättre hälft såg till att trygga framtiden med en blivande Rossi för några månader sedan. Han kör (åker) Crescent Classic -09 med aluminiumchassi, kullagrade lufthjul och 4-positioners ryggläge. Köttigt värre!

Kanske dax att arrangera måndagstur med barnvagnarna? :yoparty
Bilder :fakta

Behöver man extra vagn till dagis?:va

Planering e allt, vi har hela vinterhalvåret på oss att träna, trimma, styla. Jag har inte kollat runt så mycket än, men nu när jag såg denna tråden fick jag upp helt nya bilder i huvet på vad för vagn vi ska ha:D

Tack så mycket allihop, ska bli skitkul:)
Rimstripes känns som ett måste nu när Krickan visat upp ett åk med Repsolfälgar.

Last edited:
Det blev en svart som matchar hojen så klart :yoparty

DSC04537.JPG

Med 10 ekrade fälgar & lågprofildäck :banana

DSC04539.JPG

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...