Vilket Program för att göra filmer?

Rode_No1

Ny medlem
Gick med
13 May 2004
Hoj
Yamaha R1 2007
Hejsan jag har bara en lite fråga.
Tänkte höra med er som gör egna mc filmer mm, vad använder ni er av för program på datorn? Nåt som inte är är så svårt att lära sig själv!? :confused:

M.V.H//Turbotorsk

Absolut lättast om du är helt ny på video redigering är nog pinnacle studio.

Själv använder jag vegas video.

kajlyl skrev:
Lättast tror jag är Movie Maker som följer me WinXP... jag kör på Vegas 4.0
som alla säger är vegas video lättast. men ska du ha det där lilla extra är det adobe premiere som gäller!

videoredigerings program?

tja, du ska absolut ha avid dv express, överlägset det bästa, tanka ner från nätet sen e det bara och köra(obs, det e inget gratis program men det finns och hämta ner....). obs, du kan endast ta in material via firewire kortet, inte analog signa typ från VHS, som sagt ett mycket bra rogram med mkt bra bild, mycket av dagens tv program e redigerade på Avid dv express
kör hårt!
dragster

P@trik skrev:
Absolut lättast om du är helt ny på video redigering är nog pinnacle studio.

Själv använder jag vegas video.

adobe premiere. men det e lite krångligt
använder själv inte det. orkar inte lära mig.
annars movie maker.

Okej.
Där fick jag lite svar på min fråga.
Jag tanka Vegas 4.0 av min bror förut men det kändes som om jag fatta noll av det :kocko , så jag avinstallera det, men då kanske jag endå ska ta att försöka lära mig vegas. HeHe aja ska kolla hur det ser ut igen se om jag fattar nåt!! :D

M.V.H//TurboTorsk

TurboTorsk skrev:
Okej.
Där fick jag lite svar på min fråga.
Jag tanka Vegas 4.0 av min bror förut men det kändes som om jag fatta noll av det :kocko , så jag avinstallera det, men då kanske jag endå ska ta att försöka lära mig vegas. HeHe aja ska kolla hur det ser ut igen se om jag fattar nåt!! :D

M.V.H//TurboTorsk
Jag kör pinnacle studio 9, lärde mig det själv på nån timme med lite klickande, tror det räcker ganska långt med!

Back