Vilket pris på min R1?

Night-Rider

speedbully.se
Gick med
11 Jan 2005
Hoj
TenKate Race & Cbr1000RR -06
Vet ej men är så djävulskt sugen på Ny R1 -05/04.

Vad är ett bra bud på min hoj?

R1 2003 Uttagen Maj 2004 200 mil.
Miniregg, ny undertail , miniblinkers, micron slipon, Sprillans nytt Metzler bakdäck 0 mil, Toppskick. Alla orginal delar finns. Allt är 100% Full S bok...

Hojen är alltså inte till salu ( ännu ) Tänkte höra med er proffs lite vad man ska begäga om ja nu tänker sälja den. Vad får ja ut max/minst?

MVH Night Rider

Bifogat

• Min R1 lyser ej.JPG
    Min R1 lyser ej.JPG
    67 KB · Visningar: 110
  • Min R1 Lyser.JPG
    Min R1 Lyser.JPG
    40.7 KB · Visningar: 128
  • R1 mörk.-.jpg
    R1 mörk.-.jpg
    26.3 KB · Visningar: 323
Last edited:
R1-Night-Rider skrev:
Vet ej men är så djävulskt sugen på Ny R1 -05.

Miniregg, ny undertail , miniblinkers, micron slipon. Toppskick. Alla orginal delar finns. Allt är 100% Full S bok...

Hojen är alltså inte till salu ( ännu ) Tänkte höra med er proffs lite vad man ska begäga om ja nu tänker sälja den. Vad får ja ut max/minst?

MVH Night Rider

Jag hade kört med den du har och sett glad ut! :tummenupp

Kolla blocket och se vad dom ligger i.

EDIT: 70-80 000 om du får det.

Suget efter R1:or kankse inte är störst pga premien och sen finns det ganska gott om dom.

Last edited:
R1-Night-Rider skrev:
Jo..... Hmm... Vet bara inte vad man ska ta extra för allt godis.. Antar att man inte kan ta så mkt...

Man får nästan skylla sig själv när man plockar på extra prylar på hojen...
Plocka av slipon o grejor o byt in hojen mot en ny r1 och sälj extra prylarna vid sidan om kanske ??

R1-Night-Rider skrev:
Jo..... Hmm... Vet bara inte vad man ska ta extra för allt godis.. Antar att man inte kan ta så mkt...

får nog inte så mkt som du "borde" få för hojen... Men den verkar ju väldigt nice! :tummenupp

Om du nu byter.. köp en 04 istället... billigare+samma hoj..
De säljer ju ut nya 04:or till ett hyfsat pris dessutom..

Makke skrev:
Man får nästan skylla sig själv när man plockar på extra prylar på hojen...
Plocka av slipon o grejor o byt in hojen mot en ny r1 och sälj extra prylarna vid sidan om kanske ??

Ja det är nog en bättre lösning,personligen ahde jag inte betalat en spänn för något av det ,kanske att sliponet var värt något men inte resten.

Men det är ju en smak fråga så klart :)

fezt skrev:
får nog inte så mkt som du "borde" få för hojen... Men den verkar ju väldigt nice! :tummenupp

Om du nu byter.. köp en 04 istället... billigare+samma hoj..
De säljer ju ut nya 04:or till ett hyfsat pris dessutom..

FAN! haha... ja har lite beslutsångest.. Men men ja har ju tid på mig ioförsig. :va

Din är ju bra mkt snyggare än nya modellen :tummenupp
Jag skulle behålla den bara för Bakljusets skull,dessutom har nya världens fulaste sadel :zpy Vem vill ha den hjärtformad? ser ju som en stjärtlapp :hihi

R1-Night-Rider skrev:
Vet ej men är så djävulskt sugen på Ny R1 -05/04.

Miniregg, ny undertail , miniblinkers, micron slipon, Sprillans nytt Metzler bakdäck 0 mil, Toppskick. Alla orginal delar finns. Allt är 100% Full S bok...

MVH Night Rider
Jag sålde min 04,a för 95000:- i början av dec. med en jävla massa godis på,
såsom akra evo helsystem,kolfiber lull lull, styrdämpare , gills fotpinnssater,
pcIII usb, kn filter.mm,160 mil, importerad från tyskland av mig.
Det var billigt,jag tror du får max 80000:- för din om du har tur,det finns ju beg 04,or, lycka till och hoppas du får bra betalt.

R1-Night-Rider skrev:
Fortfarande inget pris? Hmm.. De ja kollat på ligger ¨på ca : 85k, då oftast över 1000 mil och inget godis ( nästan)
hmm..
Vad är det för allt "godis" du pratar om? Detta?

"Miniregg, ny undertail , miniblinkers, micron slipon, Sprillans nytt Metzler bakdäck 0 mil,"

Slip-on, okej.. men det andra e ju inte värt ett skvatt. Varför byter man bakdäck efter 200 mil? Bankörd eller burnat slut däcket?

R1-Night-Rider skrev:
Vad är "allt godis"? Undertail och slipon har nästan alla på sina hojar nuförtiden så det får du inget extra för.. Nåt mer?

Edit: Ähh...too late

Ganska omöjligt att sätta ett pris bara sådär. Beror på om någon vill ha den och vad den person isåfall vill betala.
Man kan köpa nya 04:or för 110k nu och det är ju en ny modell.
Skulle tippa på att du kan byta in den mot en 05 om du ger 60k mellan ungefär.
Vill du veta säkert är det ju bara att ringa en handlare och fråga.

Systemet kan du väl behålla till nästa hoj nästan va?
Ge ett pris för utan och ett för hojen med systemet.
kolla blocket och bytbil.com för ungefärligt pris. Annars får du väl lägga ut den för vad du kan tänka dig bli av med den för. :va
tänk lite. det är ju trots allt vad du vill ha för den som sätter priset. Blir du itne av med den så sänk till dig egen smärtgräns. svårare än så är det inte

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien