Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:2079576Sen får ni kalla mig för vad ni vill,
Mark skrev:2079783Nån som har en aning om hur många % SD fick i förra valet?
Snygg inställning... :kockoCoola Ola skrev:2079779Vadå? Bara för att SD blivit demokratiskt framröstade av en massa puckon som inte förstår bättre så måste väl inte de andra partierna samarbeta med SD? Låter ju faktiskt ganska odemokratiskt om alla partier skulle tvingas samarbeta med varandra. Då hade det ju varit verkligt meningslöst att rösta.
Jag själv ska naturligtvis rösta på kristdemokraterna som jag alltid har gjort.
Coola Ola skrev:2079779...så måste väl inte de andra partierna samarbeta...
en tråd om framtiden ang moderaterna..Chii skrev:2080070M= FraMtid
Belial skrev:2081153en tråd om framtiden ang moderaterna..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=114983
jupp kan svida mer än man tro,inga dåliga höjningar hellerMarkus skrev:2081168Hemska tanke, betala vad det kostar.
![]()
Belial skrev:2081153en tråd om framtiden ang moderaterna..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=114983
Belial skrev:2081178jupp kan svida mer än man tro,inga dåliga höjningar heller![]()
Vart har jag skrivit om sossarna någonstans?Chii skrev:2081216Farsan är tjänsteman på IF och det där du pratar om har Sossarna försökt driva igenom sedan tidigt 90 tal och har inte lyckats än. Problemet blir att det är omöjligt med svensk sjukvårdslagstiftnig som INTE ett enskilt parti kan ändra på så moderaterna lär ju inte lyckas heller.
För övrigt börjar jag bli less på sossarnas maktmissbruk kravlösa inställning och "vi vet vad som är bäst för dig" attityd. Att sammarbeta med folk som identifierar sig med stalin och dom som väljer maskrosor före svensk industri får vilken människa som helst med lite framåtanda att må illa![]()
blir kanske lika dyrt,men som du säger det syns mer.Markus skrev:2081222Du får ju sänkningar någon annanstans, bara att det svarta hålet du nu pytsar in i blir mer konkret. Ett mycket bra förslag.
Belial skrev:2081240Vart har jag skrivit om sossarna någonstans?![]()
Belial skrev:2081240
blir kanske lika dyrt,men som du säger det syns mer.
som sagt man vet inget,det sista var bra skämtMarkus skrev:2081251Men det är väl bara bra, om man vet vart pengarna går. Nu vet ingen ingenting, en del tror till och med att merparten av skattekronorna går till vård, skola och omsorg.![]()
Badger skrev:2081277Rösta på breuwdarna så klart, man vill ju se lite mer![]()
Markus skrev:2081251merparten av skattekronorna går till vård, skola och omsorg.![]()
Markus skrev:2081288Nej, inte brudarna - då får (mp) ännu fler röster.Köp porr istället.
Coola Ola skrev:2081300Precis, en hel massa pengar går ju till militär, polis och motorvägsbyggande!
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |