Vilket lag håller ni på?? ishockey, fotboll mm.

Dropkick

Meningen med livet
Gick med
29 Jul 2004
Hoj
xt660x LT-Z400 GASGAS 250txt
Ja har hållit till här ett tag nu.. Men ja har inte sett så mycket sport snack typ fotboll eller ishockey mm.
Det skulle alltid vara roligt om man fick reda på vad ni hejade på :tummenupp
Själv så är man djurgårdare :) :)
// Rickard

Dropkick skrev:
Ja har hållit till här ett tag nu.. Men ja har inte sett så mycket sport snack typ fotboll eller ishockey mm.
Det skulle alltid vara roligt om man fick reda på vad ni hejade på :tummenupp
Själv så är man djurgårdare :) :)
// Rickard

Jag vill inte låta gnällig, men sporthoj.com är min fristad vad gäller hockey och fotboll och sådant trams, snälla låt oss diskutera lite hojrelaterat iallafall!

det är ju trots allt ett forum för sporthojsintresserat folk, inte för fotboll och hockey!

yeah yeah jag skulle inte tryckt på den här tråden men vafan nånstans måste man kunna komma bort från det där tramset (fotboll och hockey) som så många anser såpass roligt...

nej nu får jag allt nästan tänka på att rätta in mig i ledet med moraltanter och gnällkärringar...usch!

hehe :D
Man vill ju inte vara utan sport :tungan
Måste veta om jag har någon här som ja kan snacka skit om AIK med :yoparty eller HIF nu kanske MODO oxå :tungan

Vadå? kan man ha fredagskramar, o överfödiga diskussioner å massa annat sånt men ingen idrott?
Jag älskar hojar!! Vänder på huvudet så fort jag hör en! Men jag älskar hockey också!
Jag säger bara en sak: FRÖÖÖÖÖLUNDA! Jag vill se Frööölunda! :fyllisar
Här kommer indianerna!

gojje skrev:
Vadå? kan man ha fredagskramar, o överfödiga diskussioner å massa annat sånt men ingen idrott?
Jag älskar hojar!! Vänder på huvudet så fort jag hör en! Men jag älskar hockey också!
Jag säger bara en sak: FRÖÖÖÖÖLUNDA! Jag vill se Frööölunda! :fyllisar
Här kommer indianerna!

Äh, en grupp smyghomosar som klär ut sig i jättepyjamasar och dansar isdans i en timme. Störtlöjligt! Möjligen kan man få diskutera vilket speedwaylag man håller på men där går allt gränsen för lagsporter.... :D

Ähhh, vaffan, ni är inskränkta hela bunten.

Man KAN faktiskt älska hojar OCH sport...

Mitt hjärta klappar för blåvitt och Frölunda Indians. Svårare än så är det inte...

:kiss

Eftersom jag har växt upp med engelsk fotboll så måste jag säga att jag inte håller på något lag alls i Allsvenskan. Inte ens HIF.

När det gäller hockey så håller jag inte på något speciellt lag där heller, har inte så goda kunskaper inom hockey så det är ganska så mycket därför men frågar någon så håller jag på Brynäs vilket jag gjort i fleeeeera år och följer resultat med dem fast inte mer.

Men annars i fotbollen så är det Manchester United som gäller för hela slanten!

Färjestad, Halmstad, Drott, Arsenal och Bysarna (fast det är mest för deras fräna namn)!

Coola Ola skrev:
Äh, en grupp smyghomosar som klär ut sig i jättepyjamasar och dansar isdans i en timme. Störtlöjligt! Möjligen kan man få diskutera vilket speedwaylag man håller på men där går allt gränsen för lagsporter.... :D

dejtade en kille som meckar åt en av de bästa i ett speedwaylag... :hihi
han kör själv också fast bara i B laget.... där ser man :)

Skoj med fler som gillar sport...*ler* Fotboll tycker jag inte är så intressant men håller på ett lag från min hemstad, Boden! De spelar i Superettan just nu och jag hoppas de håller sig kvar där. Hockey däremot är en favorit. Där är det MoDo som är laget framför andra och sen kommer Lule!!!

Sedis

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...